Een GS430, haalbaar...?

Nu een dik half jaar later, moet ik bekennen toch nog zo nu en dan is zit te kijken wat er allemaal op de markt is qua de GS430. Daarnaast lees ik hier ook regelmatig nog mee. De G40 heb ik in Maart verkocht, waar ik in April een Renault Clio RS uit 2004 gekocht heb. Uiteraard weer een heel andere keuze dan een GS, maar een geniale wagen. Toch blijft een GS wel kriebelen haha.
 
Al geeft een Renault nog zoveel genot, voor je het weet is ie weer kapo :P

The only thing that competes a GS, is another GS
 
Klopt, had ik al herkend :D Maar wel gaaf, is ergens toch enigszins uniek zo. Al zijn SC400's ook niet geheel 'normaal' in Nederland.
 
Staat nog een zwarte te koop , ga maar eens proef rijden
dan wil je die :rulez:
 
Uniek zijn heeft een prijs, zo zag ik afgelopen weekend een Skyline bij een parkeergarage te kutten omdat de stuur aan de andere kant zat :P
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10
Het zal de reden zijn waarom ik ook voor een veel duurdere Clio 182 in de zeldzame gele kleur ben gegaan dan voor een 172 die praktisch hetzelfde doet, alleen veel minder uniek is :P
 
Ik heb iets gemist geloof ik... TS? Als t om mijj gaat, ik wil iets unieks. Met iets unieks kun je volgens mij prima genieten vanwege het feit dat het uniek is, het opvalt, maar ook plezier aan jezelf brengt :)
 
Totdat je naar onderdelen jacht moet gaan, omdat (bijna) alles niet meer te krijgen is :P
En dan heb ik uiteraard niet over 1 specifieke auto hoor ;)
Bijv. Tof dat je dan een import rijd, maar de onderdelen moeten ook ge?mporteerd worden :D
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10