- 24 nov 2014
- 38
- 1
- 8
Hallo beste Lexus liefhebbers,
Ik ben vanaf vandaag nieuw op dit forum en ben nog aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt. Ik rij zelf een LS 400 uit eind 1994. Ik ben 33 jaar en werk bij een groot bedrijf in de halfgeleiders sector. Na de middelbare school heb ik mijn diploma voor manager klein bedrijf in de autobranche bemachtigd en ik heb dus redelijk wat kennis en ervaring met autotechniek. Ik heb meerdere auto's waaronder een '80-er Mustang en dus een mooie Lexus ls 400. Een heerlijke auto todat hij rond Pinksteren zijn motormanagement lampje liet branden. Daar zal ik in dezer dagen graag nog wat ervaring met jullie over willen uitwisselen.
Groeten CharlyD
Ik ben vanaf vandaag nieuw op dit forum en ben nog aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt. Ik rij zelf een LS 400 uit eind 1994. Ik ben 33 jaar en werk bij een groot bedrijf in de halfgeleiders sector. Na de middelbare school heb ik mijn diploma voor manager klein bedrijf in de autobranche bemachtigd en ik heb dus redelijk wat kennis en ervaring met autotechniek. Ik heb meerdere auto's waaronder een '80-er Mustang en dus een mooie Lexus ls 400. Een heerlijke auto todat hij rond Pinksteren zijn motormanagement lampje liet branden. Daar zal ik in dezer dagen graag nog wat ervaring met jullie over willen uitwisselen.
Groeten CharlyD
hoto: ?
Ik mijn storingscode uit kunnen lezen en hij geeft motor code 31 aan>> airflow meter signal. Na eerst voor 100 euro opgelicht te zijn via MP een nieuwe luchtmassameter geinstalleerd. In eerste instantie leek het prima maar nadat de motor warmer was en rustiger ging lopen ging het lampje weer branden met dezelfde code. Tijdens het rijden bij gasklep ook maar een beetje open gaat hij na enkele seconden uit.....gas los en hij gaat weer aan:brr:. Daarbij leek verder dat de problemen met horten tijdens het rijden wel weg waren en dat het resetten van de motorcode alleen nog niet goed was gedaan (accu klem los) Hij reed dus verder goed. Maar na 2 dagen en een paar kilomteres verder begint hij weer te horten bij deellast en dan een continue snelheid. Iemand een iedee welke sensor deze error nog meer kan veroorzaken? Bakolie is onder strenge instructies van mij al vervangen.