Eerste Lexus (IS200) gekocht, advies nodig over custom achterlicht

S171

Nieuw hier
21 jun 2016
14
2
0
Hey allemaal

Over iets langer dan een week kan ik mijn eerste auto ophalen, ik dacht ik doe het meteen goed en koop een Lexus IS200 uit 2001 (Executive, donkergrijs). De auto ziet er nog heel mooi uit maar de standaard achterlichten wil ik toch graag veranderen. Online heb ik 3 verschillende achterlichten gevonden waarvan ik twijfel tussen twee, namelijk de Red/Smoke en de Red/Clear van Autostyle. Op de plaatjes is maar weinig onderscheid te zien (de smoke lijkt ietsjes donkerder te zijn).

Iemand hier die toevallig een donkergrijze lexus heeft (of iets wat erop lijkt) met ??n van die twee achterlichten? Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet voordat ik zoveel geld neerleg voor nieuwe achterlichten. Online zijn wel wat plaatjes te vinden maar volgens mij zijn de meeste niet die achterlichten die in NL verkrijgbaar zijn.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier!! de vraag is, welke van de 2 varianten wil je dan? de rode of de smoke? Er is/was ooit een originele optie waarbij de binnenkant van de unit wat donkerder was. Deze heb ik zelf op mijn Altezza, staat zeker mooi, wellicht kun je kijken of je deze ergens vindt? Verder zou ik ook niet voor autostyle kiezen, maar als jij deze mooi vindt dan moet je het doen, het is je auto en je portemonnee natuurlijk.
 

S171

Nieuw hier
21 jun 2016
14
2
0
Nou ben ik toch wel benieuwd wat er mis is met autostyle haha, het is niet zo zeer dat ik helemaal verkocht ben van dat merk .. het is meer dat ik niks anders kan vinden. Wat zouden jullie dan bijvoorbeeld aanraden? Of vinden jullie het uberhaupt een schande om die achterlichten te vervangen? Kan me er iets bij voorstellen aangezien het wel kenmerkend is voor de IS200.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
wat mlcoolj zegt, ik zou op zoek gaan naar de donkere variant. De originele achterlichten springen er erg uit, helemaal bij een donkere kleur.
Deze facelift variant is wat subtieler.
 

S171

Nieuw hier
21 jun 2016
14
2
0
Ik heb net even zitten kijken op mlcoolj's project pagina omdat ik wel benieuwd was wat voor lichten dat dan zijn, die achterlichten zijn inderdaad een stuk subtieler. Ziet er een stuk netter uit, de rest van je auto overigens ook mlcoolj .. heel erg gaaf. Ik zal is kijken, zal nog een flinke zoektocht worden vrees ik.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
thanks man.. al lang mijn project pagina niet geupdate, er is genoeg aan gedaan sinds de laatste update... stuur maar een pb als je er niet uit komt dan kijk ik of ik je kan helpen... ze zijn er wel, maar de vraag is, hoeveel wil je ervoor kwijt zijn...
 

S171

Nieuw hier
21 jun 2016
14
2
0
Waar moet ik aan denken qua kosten? Ik kijk het nog even rustig aan, misschien dat ik uiteindelijk wel zeg van laat maar ik hou ze wel .. heb de auto pas 1x gezien dus misschien ben ik wat te overhaast

Ik stuur je zeker een PM als ik die dingen echt niet kan vinden, bedankt!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Er stond gister toevallig zo'n donkere versie te koop voor ?150,- en dat stond 5 minuten te koop...