Eerste (proef)rit ever…

Bij Fons in Velddriel nemen we de RX af en gaan naar Veghel waar we een erg mooie BB hebben gehuurd voor de Paasdagen. Nee geen rondje NL met de RX, lekker wandelen in de mooie omgeving daar. Tis niet anders... :)
Da’s maar een kort ritje vanuit Velddriel naar Veghel. Stiekem hoop je op slecht weer zodat je voor kunt stellen om maar een eindje warm en droog te gaan rijden in de mooie omgeving daar ipv nat en koud te gaan wandelen 😁

"Nee de wagen wordt niet gepolijst". Op de eerste plaats is dat niet nodig, aldus Fons, en op de tweede plaats gaat dat erg kostbaar worden.
Of dat nodig is, is wat mij betreft een mening. Commercieel gezien snap ik het wel want dat kan er inderdaad niet uit. Ik heb zelf een DAP (met doekjes, pads en flesjes) gekocht en de nodige instructie filmpjes gekeken van CarClean en die leggen dat uitstekend uit. Ergens haal ik er ook wel plezier uit om dat zelf te doen. Kost wel tijd. Maar ach het resultaat is er dan ook naar. Veel plezier dit weekend (y)

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Nou, het is allemaal prima afgelopen. Peterman heeft alles naar tevredenheid uitgevoerd, bij 160k een 165k beurt met APK zonder problemen of meldingen, had niet anders verwacht. De monteur kunnen spreken en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Alles is keurig uitgevoerd, ik kijk bv (ja neurotisch) of de druk clipjes waar de afdekplaten onder de motorkap mee vastzitten allemaal netjes zijn terug geplaatst en alles schoon is achtergelaten. En ja, dat was het geval. Al met al zeer tevreden over Peterman.

De Yokohame zomerbanden rijden lekker stil bij de eerste indruk. Dus daarover ook tevreden zover.

Ik was het vergeten te vragen aan de Peterman aftersales manager maar Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze hun uurtarief hebben aangepast. Ik verwacht van niet tenzij ze nu kunnen besparen omdat ze niet meer onder de Louwman groep vallen en dus meer vrijheid hebben.

• Leuk
Waarderingen: Speedy J