Eindelijk gevonden

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
14e8fvq.jpg

nevxq1.jpg


Eindelijk heb ik mijn lang gezochte set velgen kunnen kopen op e-bay.com.
Ze zijn afgelopen zaterdag verstuurt en binnen 3 weken hier:D.

Nu maar hopen dat de douane zich een beetje inhoud met ; inklaringskosten, invoerbelasting en btw

Een foto van hoe het eruit gaat zien
2cdtiyc.jpg


met dank aan clublexus.com voor de foto
 
Laatst bewerkt:

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Nee, dat nog niet geloof ik, maar niemand kan mij vertellen wat de status in deze is, waar het wiel nu precies is, Schiphol of Eindhoven, hoe lang het nog duurt, niemand geeft mij een duidelijk antwoord, heb nu maar een mailtje naar Postnl gestuurd, wordt vervolgd
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Och ja......post.nl ....De bezorger bij mij van post.nl is wel een goeie gozer. Maar inderdaad zaken doen met hun klantenservice is een ramp.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
De oude postbode is niet meer...Maakt trouwens tegenwoordig niet uit met alle inhuur door allerhande postservicebedrijven. Pakje met "Niet bij buren afleveren" wordt gewoon door hun bus heen gefrot, na natuurlijk wel even door het tuinperk gelopen te hebben want stel je voor dat je 10mtr een padje af en ook nog eens een zelfde mega 10mtr een padje op moet. je zou zo maar moe kunnen worden.
Kortom Henny kijk eens in de achtertuin van de buren:eek:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Update, gisteren nog telefonisch contact met Postnl gehad ,waarin zij tot de conclusie kwamen dat mijn velg zoek was en
uitgelegd werd wat je in zo'n geval kan doen
Wat je dan kan doen is eigenlijk niet veel, de verzender moet gaan claimen en jij als geadresseerde en betalende partij kan verder niets.

Mijn avond was dus lichtelijk verziekt maar tot mijn grote verbazing werd er vanmorgen aangebeld en ja je raad het al,
Daar stond de postbode met mijn ontbrekende velg, even betalen en het set is weer compleet

Wat een geweldige organisatie zeg die Postnl,, maar goed ik heb dan wel de best bekeken velg van Nederland,
je kan dus wel na gaan hoe mooi die is, pas na 3 weken kijken kon de douane afscheid nemen ;)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Ja dat is zeker, de velgen zien er toch niet echt 100% uit, dus eerst maar even langs de velgendokter voor een nieuw laklaagje;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dus eind goed al goed ofzoiets.... Vergeet je niet pics te plaatsen als ze er gespoten, gepolijst en gepoetst onder zitten? :rulez: