eindempers rvs hoogwaardig kwaliteit

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
jongens en meiden ,
ik kan aan hoogwaardig gelaste einddempers komen voor een leuke prijs er zijn verschillende modellen en worden op bestelling gemaakt
met verschillende modellen ,
toms
magnaflow etc etc alle replica's maar van een hele mooie kwaliteit
tevens ook duplex systemen , verder heb ik nog gevraagd of hij ook voor de nieuwere isen een isf replica kan maken en wat dat dan zou gaan kosten
fotos volgen nog maar wou eerst eens even checken of er ook werkelijk serieuze belangstelling is
greetz joop :rulez:

TOMSKA0095.jpg

LAGERWARE0014.jpg

esdSchweiz0031.jpg

esdSchweiz0013.jpg

DIVERSE0012.jpg
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Goeie vraag, ik wil eigenlijk het liefst de standaard lexus demper erop hebben en alleen het dubbele buizenwerk kopen zodat ik de tweede demper ook kan laten monteren op mijn diesel.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ok ik heb voor jullie gevraagd met oem dempers op rvs , en verwisselbare eindempers
luister en huiver
oem dempers op rvs roest door op de lasnaden dus geen optie wil hij ook niet maken
daarbij komt dat de duplex pijpen geleverd worden met een klem duplex gedeelte dit word dan pas onder de auto gemaakt daarna de klem verwijderd en gelast , duplex kan dus niet opgestuurd worden kan wel maar dan moet je zelf het duplex gedeelte aflassen want met de ring kan die door de hitte gaan verplaatsen en dan hangt het apparaat er scheef onder en dat wil je niet ik heb de pijp eronder zitten geeft een hele mooie sound vind ik dan tis net of hij nu de baard in de keel heeft , meer hierover in mijn topic :rulez:
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hoi Joop, je bent dus tevreden met het resultaat?

Waar moet je trouwens zijn in Duitsland? (bijv. 800km moeten rijden voor een uitlaat is ook zowat :))
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
nick sjek mijn project forum en kijk ff bij topic minimeeting zit mijn pijpje eronder en kun je het geluid iets horen 1 is tog wel mooi hoor blijft netjes staan 2 van zulke kanonnen eronder is over de top vind ik :rulez:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
zeg maar waar en wanneer dan regel ik zon pijp voor je of we motten samen doorrijden naar de beste man toe das nog gezzelliger
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
weet je al wat een dubbele pijp zou gaan kosten?
is wel een mooi stukje rijden :D

maakt hij ze dan daar op maat of heeft hij ze al op vooraad?
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
slippernick zei:
weet je al wat een dubbele pijp zou gaan kosten?
is wel een mooi stukje rijden :D
dubbelle pijp om en bij de 600 pijp moet ik van te voren bestellen wil daarom wel een aanbetaling van te voren guys and dolls

maakt hij ze dan daar op maat of heeft hij ze al op vooraad?
ok ik heb voor jullie gevraagd met oem dempers op rvs , en verwisselbare eindempers
luister en huiver
oem dempers op rvs roest door op de lasnaden dus geen optie wil hij ook niet maken
daarbij komt dat de duplex pijpen geleverd worden met een klem duplex gedeelte dit word dan pas onder de auto gemaakt daarna de klem verwijderd en gelast , duplex kan dus niet opgestuurd worden kan wel maar dan moet je zelf het duplex gedeelte aflassen want met de ring kan die door de hitte gaan verplaatsen en dan hangt het apparaat er scheef onder en dat wil je niet ik heb de pijp eronder zitten geeft een hele mooie sound vind ik dan tis net of hij nu de baard in de keel heeft , meer hierover in mijn topic