Electronic Device Holder ook in Europa verkrijgbaar?

Lustigson

Nieuw hier
28 dec 2010
8
0
0
Met de Amerikaanse uitvoering van de CT 200h wordt standaard een 'electronic device holder' meegeleverd:

photo-28.jpg


Enig idee of die ook in Europa, in Nederland verkrijgbaar is of wordt? Of anders via parallelimport is aan te schaffen?
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Heb het nagevraagd bij een paar Lexus Dealers in Amerika en helaas is deze Electronic Device via hun niet te kopen. Ik ga nog uitzoeken of ik deze ergens anders kan kopen. Wordt vervolgd....

Greetz,
Becca
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
becca zei:
Heb het nagevraagd bij een paar Lexus Dealers in Amerika en helaas is deze Electronic Device via hun niet te kopen. Ik ga nog uitzoeken of ik deze ergens anders kan kopen. Wordt vervolgd....

Greetz,
Becca
Is dit een universele houder, of alleen iPhone? En als het alleen iPhone is, is het noodzakelijk jouw type iPhone door te geven? Ik heb nu een 3G. Hoor graag...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
becca zei:
Heb het nagevraagd bij een paar Lexus Dealers in Amerika en helaas is deze Electronic Device via hun niet te kopen. Ik ga nog uitzoeken of ik deze ergens anders kan kopen. Wordt vervolgd....

Greetz,
Becca

Becca,

Graag een verkooptopic hiervoor openen als je meer hierover weet, hebben we dan alles op 1 plek, thanks! :rulez:
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Nou eindelijk is ie binnen. Bestellen via de USA is niet het meest makkelijke c.q. snelle manier. De levering heeft ruim 1 week langer geduurt dan verwacht. Maar goed hij is er. :D

De bestelling uit China was vele malen rapper, maar die hoefde niet extra door customs ivm een lagere waarde! Dus laat je ook een dergelijk pakketje komen uit de USA, laat op het formulier invullen dat het een gift is met een waarde van 40$, dan heb je het eea veel sneller binnen.

Een filmpje laat zien dat ie wat wobbeley zou zijn, echter dit heeft niet te maken met de houder, maar met het vakje waar de houder in gaat. Elke houder die je plaatst is volgensmij een beetje wobbeley. Ik heb er in iedergeval geen last van onder het rijden. En dat is het belangrijkste! :p

O ja one size fits all! :worship:

Alles zit er strak in. Check it out:

http://animoto.com/play/3gzoNgDCf80WMHu5ufTJVQ
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Thanks voor de foto! Ik blijf het klote vinden dat het klepje open moet voor opladen/usb verbinding. Ik had pas na 2 weken door waar mijn Tilt en Open/Close knoppen zaten. Kan ze precies niet zien door het klepje.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Die knopjes heb ik zelden nodig gelukkig ;)
Enne de oplader heb ik niet steeds nodig, alleen als die iphone user veel apps gebruikt heeft en aan het bellen is geweest.
Die battery is al redelijk zwak, ik wil hem ook niet lui maken :(

Ik ben er in iedergeval blij mee.

en beste allen hij is NOT wobbeley at all!!!! :rulez:

Lexus nl ik zou zeggen voorraad inslaan en verkopen op de nl/eu markt! ?75,00 is een mooie prijs ervoor.
Willen jullie hem eerst zien? Stuur maar een mailtje Roel v A, je hebt mijn gegevens. :D
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Hoe bevalt het aflezen van bijv navigatie? Hij zit niet echt in het zicht, je blik moet toch wel ver van de weg af.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Voor nav kijk ik uiteraard op het 7" scherm. :greens: ;)

Voor de rest, mail lezen gaat zeer goed, antwoorden ook, lekker binnen handbereik.
Ook makkelijk ivm ipod functie en mijn flitsmeister.
Dat je niet lang moet turen naar zon ding lijkt me vrij normaal, maakt niet uit waar ie hangt. :roll:
Nogmaals en zeer goede aankoop al zeg ik zelf.

De maker vh wobbeley filmpje heeft een veel te negatief beeld neer gezet. Die van hem was waarschiinlijk gewoon krom of verkeerdom erin geschoven.

Ik zou zeggen zet een advertentie op een vd usa lexus fora en scoor je er eentje!
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Ah uiteraard nav ingebouwd, haha. Verder een strakke oplossing. Ik navigeer wel met de iphone, dus voor mij lijkt dit niet ideaal.