Electronic Device Holder ook in Europa verkrijgbaar?

Lustigson

Nieuw hier
28 dec 2010
8
0
0
Met de Amerikaanse uitvoering van de CT 200h wordt standaard een 'electronic device holder' meegeleverd:

photo-28.jpg


Enig idee of die ook in Europa, in Nederland verkrijgbaar is of wordt? Of anders via parallelimport is aan te schaffen?
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
mlcoolj zei:
goed Frudle, als je een how to maakt, laat maar weten, dan plaats ik deze in de tips and tricks!

Ik ga hier toch nog even mee wachten. Check even het topic over navigatie, die oplossing vind ik namelijk erg interessant. Dus ik wacht even af hoe dat eruit gaat komen te zien en welke totaal prijs daaraan komt te hangen.

Mensen die het toch interessant vinden kunnen wellicht dit artikel eens lezen:

http://www.ct200hforum.com/forum/le...cal-discussion/117937-12v-accessory-wire.html
 

Pierre

Nieuw hier
13 mrt 2011
7
0
0
In de VS is blijkbaar een of andere Smartphone houder voor de CT te koop (of wordt zelfs gratis meegeleverd). Maar dat is een passieve versie (gewoon houder, geen aansluiting voor voeding, usb of iets in die geest). Ik was op zoek naar een actieve houder waardoor mijn iPhone 4 ook meteen met de USB aansluiting zou zijn verbonden. Helaas, niet te vinden.

Ik ben toen maar zelf aan de slag gegaan:
- Ik heb een iPhone 4 adapterplaatje gekocht voor de Apple Universal Dock. Kost ca. 12 euro voor 3 stuks (helaas niet per stuk te koop).
- Het plaatje heb ik met een vijl wat smaller gemaakt zodat het in het opbergbakje in de middenconsole past. Omdat het iets te klein is voor het opbergbakje en bovendien wit en niet zwart, heb ik van hard plastic een apart plaatje gesneden dat precies in het opbergbakje past. Met een Stanleymes was dat 5 minuten werk.
- Ik heb een no-name iPhone synchronisatiesnoertje gekocht voor ca. 9 euro. De iPhone connector heb ik met Bison 3-sec. lijm in het adapterplaatje gelijmd.
- De Lexus garage heb ik gevraagd de USB/luidspreker connector in de middenconsole los te maken en los te leggen in de console; daar hebben ze het synchronisatiesnoer erin gestoken. In het opbergbakje is onderin een gaatje gemaakt om het snoer door te voeren en alles is weer teruggeplaatst.
- Tenslotte heb ik het geheel met vier druppeltjes 3-sec. lijm vastgelijmd.

Het resultaat is zeer tevredenstellend: de iPhone zakt een kleine 2 cm in het bakje en staat er zeer stabiel in. Laadt op gedurende het rijden en is met USB gekoppeld met de Mark Levinson.

Totale kosten: 25 euro voor de spullen en 35 euro voor de Lexus dealer. Ca. 1 uur aan gewerkt + 20 minuten bij Lexus.
Was het mij meer dan waard.
 

Lustigson

Nieuw hier
28 dec 2010
8
0
0
Pierre zei:
Ik ben toen maar zelf aan de slag gegaan:

[...]

Het resultaat is zeer tevredenstellend: de iPhone zakt een kleine 2 cm in het bakje en staat er zeer stabiel in. Laadt op gedurende het rijden en is met USB gekoppeld met de Mark Levinson.

Klinkt briljant. Maarreh... foto's! :)
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Ik heb een electronic deviceholder kunnen scoren voor 75$ incl verzendkosten Ofwel 52 euries.
Voor dat bedrag is het nog wel te doen. :)

Hoe: ct200hforum.com en aan onze vrienden in the usa gevraagd hub gratis ontvangen houder aan een arme europeaan te verkopen voor een fair prize.
En naar mijn mening is dit gelukt.

Heb eerst uitvoerig gezocht naar de nl oplossingen, maar allemaal net niet zo mooi als deze houder. Als ie inderdaad een beetje wobbely is dan gaan we dat fixen uiteraard.
Ik zal jullie op de hoogte houden. ;)
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
ik heb ook zojuist een device holder uit de states laten komen voor eur 75 incl verzending. (de aanbieding waar Roell geen gebruik van heeft gemaakt)

binnen 15 werkdagen moet hij arriveren.

fred
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Congratz, neem aan dat je $ bedoelt. Anders betaal je 25 euries meer dan ik zei de gek :)
Doe de groeten aan zero,.... :mrgreen:
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
Nee Roell. ik heb inderdaad ?75 betaald aan Zero228. maakt niet uit ik heb het er wel voor over. Een brodit houder voor aan een ventilatierooster, een proclip en een houder voor de Iphone van Brodit kosten bij elkaar ook min. ?75.

renzie
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
renzie zei:
Nee Roell. ik heb inderdaad ?75 betaald aan Zero228. maakt niet uit ik heb het er wel voor over. Een brodit houder voor aan een ventilatierooster, een proclip en een houder voor de Iphone van Brodit kosten bij elkaar ook min. ?75.

renzie

Zo is het. Dat idee had ik ook en het oog wil ook wat. :O
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik ben erg benieuwd. Heb momenteel een TomTom houder bevestigd en werkt vrij aardig maar de originele houder uit de VS is een mooiere optie uiteraard!!
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
de deal gaat achteraf niet door. Zero228 ging naar de post met pakje en kreeg de te horen dat de achterstand met het versturen van internationale pakketjes ong 4 weken bedraagt en dat het risico bestaat dat e.a als gevolg hiervan kwijt kan raken. hij wou het risico niet lopen en heeft mijn geld teruggestort.
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Mijn zus woont in Amerika en ik zou een bestelling kunnen doen voor de mensen die interesse hebben. Dan zouden wij de vrachtkosten kunnen delen met elkaar.

Greetz,
Becca
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
becca zei:
Mijn zus woont in Amerika en ik zou een bestelling kunnen doen voor de mensen die interesse hebben. Dan zouden wij de vrachtkosten kunnen delen met elkaar.

Greetz,
Becca

Hoi Becca,

Ik ben wel geintresseerd. Wat gaat dat kosten?
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
De mijne is onderweg vanuit langley, jaja mijn CIA buddy ;)
En is momenteel in san fransisco. Verwachte bezorgdatum as maandag. :p

Lets hope for the best. Wel jammer dat het jou mislukt is. Anders zelf ook een bericht plaatsen in de hoop dat iemand er niet al te veel voor vraagt, ze hebben het tenslotte gratis ontvangen.

Acceptance
August 23, 2011, 3:29 pm
LANGLEY,?WA?98260?
Check on Another Item
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
om eea compleet te maken vandaag voor slechts $9,- (incl verzendkosten vanuit china) :D
een mooi setje gekocht om mijn iphone op te laden in de ct.
een miniusb lader met daarbij usb/iphone kabeltje wat zich oprolt, hopelijk gaat het dekseltje nog dicht. tevens kreeg ik er ook nog een bureaulader bij. :rulez:

ik kies om via de 12v te toen ivm behoud vd iphone interface.

wil je dit ook kopen?

http://stores.ebay.com/minitaea

dat ze eea voor dit bedrag kunnen doen is mij een raadsel. wel heb ik reeds vaker vanuit china eea besteld en altijd goed gegaan dussssss :rulez:
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Ik zal even uitzoeken wat het totaal zou kosten. Des te meer die mee doen des te goedkoper het zal worden voor iedereen.

Greetz,
Becca
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Ik snap niet dat de verzendkosten in the usa zo hoog zijn. :(
Pakketjes vanuit china zijn vele malen goedkoper en die hebben toch een hele weg te gaan. Iemand al geprobeerd een lexus dealer in japan te benaderen voor dit item? Misschien goedkopet qua aanschaf en verzendkosten. :O

Ik zal eens kijken of mijn contactpersoon in china en japan er iets mee kan. :roll: