Electronic Device Holder ook in Europa verkrijgbaar?

Lustigson

Nieuw hier
28 dec 2010
8
0
0
Met de Amerikaanse uitvoering van de CT 200h wordt standaard een 'electronic device holder' meegeleverd:

photo-28.jpg


Enig idee of die ook in Europa, in Nederland verkrijgbaar is of wordt? Of anders via parallelimport is aan te schaffen?
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Dit vroeg ik mij ook al af. Op de accessoireslijst is hierover niets terug te vinden.
Ik heb ook interieurfoto's gezien met een ander soort 'houder', lijkt op een U profiel waar je een iphone in zou kunnen' schuiven. Kan hier zo snel even geen foto van vinden.
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Hoi,

Ik heb de vraag voorgelegd aan de dealer. Deze gaf aan dat dit momenteel nog niet leverbaar is, maar dat dit wel in de nabije toekomst leverbaar zal gaan worden. Geen idee vanaf wanneer dat dan zal zijn.

Cheers
 

brightwellgreen

Nieuw hier
26 feb 2011
15
0
0
Hier heb ik ook naar gekeken, maar ik vraag me af of dit nu een handige plek is.

Brodit heeft nog geen oplossing voor de CT. Ik heb ze een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
 

Pierre

Nieuw hier
13 mrt 2011
7
0
0
Ik heb dezelfde vraag bij Lexus Mengelers in Sittard gevraagd. Ook hier kon men de houder nog niet leveren en ook geen verdere informatie verstrekken.

De houder zoals getoond op de foto in dit forum spreekt mij niet aan: je moet dan nog steeds telkens een verbinding maken met een USB kabel voor de iPhone. Ik zou liever een dock zien waarin de iPhone wordt geplaatst.
Op een amerikaanse site trof ik een verwijzing aan naar een bedrijf (in de US) dat docks op maat maakt voor allerlei auto's, maar voor de CT200h hebben ze er nog geen. Ik ga eens vragen wat het kost om er een te maken - zal wel kostbaar zijn, maar wie weet.
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Suxel zei:
Hoi,

Ik heb de vraag voorgelegd aan de dealer. Deze gaf aan dat dit momenteel nog niet leverbaar is, maar dat dit wel in de nabije toekomst leverbaar zal gaan worden. Geen idee vanaf wanneer dat dan zal zijn.

Cheers

ja met nadruk of nabij... wat is nabij??? 3 weken 3 maanden 6 maanden.. net als met die Chromen Ornamenten, die heb ik besteld en mijn auto is er volgende week, kreeg ik opeens te horen dat de ornamenten niet leverbaar zijn, kan nog wel even duren, onbekend hoelang... wat is dat nou voor prutswerk van de importeur? iets op de accessoirelijst zetten maar niet kunnen leveren??
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
redouanvh zei:
Suxel zei:
Hoi,

Ik heb de vraag voorgelegd aan de dealer. Deze gaf aan dat dit momenteel nog niet leverbaar is, maar dat dit wel in de nabije toekomst leverbaar zal gaan worden. Geen idee vanaf wanneer dat dan zal zijn.

Cheers

ja met nadruk of nabij... wat is nabij??? 3 weken 3 maanden 6 maanden.. net als met die Chromen Ornamenten, die heb ik besteld en mijn auto is er volgende week, kreeg ik opeens te horen dat de ornamenten niet leverbaar zijn, kan nog wel even duren, onbekend hoelang... wat is dat nou voor prutswerk van de importeur? iets op de accessoirelijst zetten maar niet kunnen leveren??


Laat ze even bellen naar Breda, ik heb de ornamenten afbesteld ivm de verkoop van de CT, misschien dat je ze dan eerder hebt als ze de order over kunnen nemen, die van mij stonden al 1,5 maand in bestelling,.... levering Juni ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
kijk in de project topic van Alor, hij had laatst een simpele houder voor zijn iphone 4 gekocht voor 25 euro ofzo... klipt vast aan de rooster van de airco...
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Als jullie hier interesse in hebben heb ik connecties met een Lexus dealer in Amerika en zou deze voor jullie kunnen regelen.

Greetz,
Rebecca
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
becca zei:
Als jullie hier interesse in hebben heb ik connecties met een Lexus dealer in Amerika en zou deze voor jullie kunnen regelen.

Greetz,
Rebecca

Wat klinkt dat fout dat 'connecties' ;-). Je hebt gewoon een adres waar je ze kunt bestellen :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hjalmar zei:
becca zei:
Als jullie hier interesse in hebben heb ik connecties met een Lexus dealer in Amerika en zou deze voor jullie kunnen regelen.

Greetz,
Rebecca

Wat klinkt dat fout dat 'connecties' ;-). Je hebt gewoon een adres waar je ze kunt bestellen :p



:D :D :D :D Ja die "connecties" heb ik ook in Canada en Las Vegas, wie niet!! :D
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Ik sluit me aan bij Bas36. Ik heb de video op YouTube bekeken en ik vind het niet wat. Ik heb navigatie op mijn telefoon dus de plek van de device holder is voor mij te laag.
'T ding kost bovendien 100 dollar. Daar zijn/komen absoluut goedkopere alternatieven voor!
 

NanMac

Hoort erbij
3 mei 2011
35
0
0
Is er een tekening van de plek waar deze moet komen? Afmetingen en bevestiging? Kan even rondkijken hier in Shanghai / Nanjing
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
its a bit wobbely zeggen ze in het filmpje een stukje vilt plakken aan beide zijde en hij wobbelt niet meer is mijn verwachting.
lexus geeft aan dat de verwachting is dat deze ergens in augustus te verkrijgen zal zijn in NL. :mrgreen:

zo niet, dan bestel ik hem wel via een vriend in de usa. vele malen goedkoper qua verzendkosten dan op de eerder genoemde site.

ik zag iets staan van $ 75,- verzendkosten. :X nou voor dat bedrag kan ik wel een hele doos laten overkomen.
iemand die ook wil bestellen? stuur een pm en ik zal eea gaan verzamelen en dan een order plaatsen mits er voldoende animo is uiteraard.
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Brodit heeft inmiddels ook de Proclip voor de CT200h, volg deze link. Ik heb zelf geen ervaring met Brodit, maar wellicht heeft iemand er iets aan. Op de Proclip kan je dan de houder voor jouw telefoon/smartphone plaatsen.
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
De Brodit Proclip kan ook links van de bestuurder worden bevestigd. Dit lijkt mij ideaal ivm navigatie op mobiel.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan heb je toch behoorlijke kabels nodig die over je dashboard liggen...of misschien onder je stoel weg te werken zijn?
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Ik ga dit weekend eens kijken wat ik gefixt krijg voor een tomtom in de ct200h. Ik wil hem niet tegen het raam en niet tegen een ventilatie rooster. Zo'n brodit dingetje lijkt me daarom 1 van de weinige oplossingen.

Ik weet niet of er nog een zekeringen kastje op de gebruikelijke plek zit in de auto, anders zou hier wellicht iets op afgetapt kunnen worden? Mits de elektronica van de auto hier niet op aanslaat met foutmeldingen o.i.d..

Als ik iets moois heb verzonnen met foto's zal ik ze plaatsen :)