Suxel zei:Hoi,
Ik heb de vraag voorgelegd aan de dealer. Deze gaf aan dat dit momenteel nog niet leverbaar is, maar dat dit wel in de nabije toekomst leverbaar zal gaan worden. Geen idee vanaf wanneer dat dan zal zijn.
Cheers
redouanvh zei:Suxel zei:Hoi,
Ik heb de vraag voorgelegd aan de dealer. Deze gaf aan dat dit momenteel nog niet leverbaar is, maar dat dit wel in de nabije toekomst leverbaar zal gaan worden. Geen idee vanaf wanneer dat dan zal zijn.
Cheers
ja met nadruk of nabij... wat is nabij??? 3 weken 3 maanden 6 maanden.. net als met die Chromen Ornamenten, die heb ik besteld en mijn auto is er volgende week, kreeg ik opeens te horen dat de ornamenten niet leverbaar zijn, kan nog wel even duren, onbekend hoelang... wat is dat nou voor prutswerk van de importeur? iets op de accessoirelijst zetten maar niet kunnen leveren??
becca zei:Als jullie hier interesse in hebben heb ik connecties met een Lexus dealer in Amerika en zou deze voor jullie kunnen regelen.
Greetz,
Rebecca
Hjalmar zei:becca zei:Als jullie hier interesse in hebben heb ik connecties met een Lexus dealer in Amerika en zou deze voor jullie kunnen regelen.
Greetz,
Rebecca
Wat klinkt dat fout dat 'connecties' ;-). Je hebt gewoon een adres waar je ze kunt bestellen![]()