Vandaag fotoshoot gehad voor Netherstance.nl bij Kasteel Renswoude in Renswoude, dat ligt onder de rook van Veenendaal. Het kasteel is gewoon nog bewoont en ben zo vrij geweest om ergens aan te kloppen om te vragen of we de lokatie mochten gebruiken voor wat foto's van de VIP'd Lexus met het kasteel op de achter grond. Doet er een vrouwtje open van ik schat 95 jaar en ik staat daar met me ongeschoren hoofd en vraag of we foto's mochten maken op deze lokatie. Zegt ze dat ik bij precies de goede heb aangebeld want van haar mocht het als we maar niet te lang bleven staan want anders kwamen er misschien wel meer dr auto parkeren daar en dat mocht niet want het was nog steeds prive terrein. Na een half uur schieten met 2 man en zo'n 300 plaatjes verder heb ik de auto van het terrein afgereden en heb hem aan de zijkant van de ingang gezet en hebben de boys van netherstance daar nog wat plaatjes geschoten. Te samen zo'n 350 plaatjes dus daar zullen vast wel wat mooie foto's tussen zitten hoop ik.
Hier een foto van mij die ik genomen heb bij het wegrijden van de lokatie.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.