Erick. En weer een GS.

Re: Erick. JZS160 GS300 project.

wat is dit een mooie wagen!! ik heb hem gezien op JAF en zag er erg mooi uit, vooral de stance in combinatie met de velgen vond ik erg geslaagd!

nice, waar een rolletje plakband niet goed voor is

Per 100ste mm verstelbaar, naar gelang hoever het plakband wordt afgerold :D

suwie zei:
nice, waar een rolletje plakband niet goed voor is

Ja mooi he. Ik wilde de lip ff vast tapen maar de tape wilde niet op de lip blijven zitten. De lip was een soort van vet dus moest ff wat anders verzinnen. :D

Ja netjes, dat maakt de neus gelijk meer 'volwassen'. :rulez:

Mooi !! Fitment is heel goed zo te zien. Kan je dat bevestigen?

Dat is een mooie voorlip. Zoiets zoek ik ooj voor de IS. Ziet er dik maar bescheide uit. Keep up the good work

YviE zei:
Mooi !! Fitment is heel goed zo te zien. Kan je dat bevestigen?

Fitment voor een replica is bijna perfect. De lip moet een de zijkant van de bumper zeg maar ff een puntje weggesneden worden maar dat is het eigenlijk wel. Hij zit goed strak om de voorbumper heen en je moet ook echt moeite doen om hem dr op te doen. Kwa matriaal is die niet echt dik maar wel stevig. Het is geen wibbel-ding.

Esteban zei:
Meer moet het niet zijn s?, nice Erick :rulez:

Helaas geen OEM TTE maar voor dat geld kan ik er nu 2 kopen. Dus mocht ik hem verrot rijden dan is de pijn iets minder erg.

De lip is van PolyUrethane. Dus als de hem per ongeluk schraft dan ligt die niet gelijk aan bonken.

Erick zei:
Fitment voor een replica is bijna perfect. De lip moet een de zijkant van de bumper zeg maar ff een puntje weggesneden worden maar dat is het eigenlijk wel. Hij zit goed strak om de voorbumper heen en je moet ook echt moeite doen om hem dr op te doen. Kwa matriaal is die niet echt dik maar wel stevig. Het is geen wibbel-ding.

Bedankt! Ik denk dat ik op termijn ook zo'n lip ga zetten. :rulez:

mlcoolj zei:
wat voor materiaal is het eigenlijk??

Urethane, zoals de echte TTE. ;)

nice! waar heb je deze besteld eigenlijk?? Misschien hebben ze ook wat dingen liggen voor de Tezz...