Erick.

IT's HERE......................................

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

More pics will follow soon.

Toen ik thuis was kon ik het niet laten om binnen een uur tijd alle chrome stripjes en dagrijverlichting eraf te hebben om dus de orginale lijnen van de 2GS te kunnen zien en ook hoe mooi die eigenlijk is kwa kleur.

Gatverdamme, hadden ze er ook van die malle lichtstrookjes opgezet? yuk..

Hij ziet er zo al super schoon uit man! die gene van wie hij is geweest moet maar snel een oude Amerikaan gaan kopen, daar zit genoeg chroom op :lol:

Ehhhh............ Ik heb een hele lijn van Mothers met shampoo, wax, spraywax, tireshine, velgenreiniger, interior spray.

Mothers is inde USA de zwaartse concurent van Megiuars maar bijna alle grote namen zoals Chip Foose, Boyd Coddington, West Coast Customs, OCC etc etc gebruiken Mothers als poets middel. Waarvoor zou ik dan voor Sonax of Turtlewax kiezen als je het best voor je auto wil.

ik heb Riwax.. gebruikt het schadebedrijf waar een kennis werkt ook. met een poetsmachine, ga toch echt geen uren besteden aan een auto om hem te poetsen, als het in een half uurtje kan!

laatst de bedrijfswagen van mn pa gedaan, die was een 3 tal jaren niet gewassen.. paar uur mee bezig geweest verspreidt over 3 dagen.. nooit weer!

Niet??

Oh ik vind het heerlijk. Ben soms wel is gewoon 2uur bezig alleen met wassen en dan wel met de hand he. Dus eerst afspoelen helemaal, dan wassen, afspoelen, weer wassen, dan weer afspoelen, dan droogmaken en dan de wielen. En dan moet ik nog gaan waxen en eigenlijk moet ik daar tussen nog ff kleien.

Binnenkort laat ik de JZS160 doen door een maatje van me die heeft een poetsbedrijfje en gebruikt Profesionele Sonax poets. Dat is dus anders poets dan die van de automatrialenzaak.

geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.... alleen moest het niet zo lang duren! :-)

haha ja, en na een dag is hij weer volgeschoten met muggen en ander vliegend gespuis :lol:

Ik poets mijn Lexus niet meer, lak is het niet meer waard. Het loonde altijd wel, auto staat eigenlijk voortdurend binnen.

Me dagelijkse auto is mat zwart, oooh, wat is dat lekker. nooit meer hoeven poetsen/wassen :D

Maar de GS ziet er goed uit! Mothers is best spul :!:

zo... low and slowww ;)
randymachidav1.jpg

Nee zo laag gaat die nou ook weer niet. Dan kan ik namelijk niet meer bij me huis komen vanwege een aantal opstakels die ik dan niet meer over kan.