Ervaring met (aftermarket) navigatie ESX VN710 voor CT200h?

cabct200h

Hoort erbij
18 nov 2015
30
8
0
Vanaf as. woensdag ben ik wsslijk eigenaar van een CT200h (non-navigatie) :)
Ik ben alvast aan het ori?nteren voor een evt. inbouw en ik had begrepen dat het erg lastig was om iets te vinden voor de CT200h. Meeste double-din zijn te groot of passen niet lekker. Na wat zoekwerk kwam ik uit bij de ESX VN710, welke speciaal voor o.a. de CT200h een inbouw navigatie heeft. Dankzij het uiterlijk ziet het er OEM uit. Ik zag het toevallig bij een CT200h occassion.

nav.png

nav2.png


1) een van de vele shops http://www.esxaudio-store.nl/esx-vn710-lx-ct200h
Ik heb ze ook voor minder gezien.

vn710_lx-ct200h.jpg


Heeft iemand ervaring met deze inbouw navigatie?
 

stoffers

Nieuw hier
17 aug 2020
1
0
0
Hallo,

Mijn naam is Rudy, en je zult al wel begrijpen... Ook sinds kort trotse bezitter van een ct200h en op zoek naar een autoradio (heb geen navischerm) Zijn er inmiddels al vorderingen? Wat en waar kan ik het beste wat kopen?
 

Ruud Klok

Nieuw hier
26 aug 2020
3
0
1
Na het lezen van het inbouwen van een android radio op het forum van enige tijd geleden ,heb ik via aliexpress de Bway7 besteld en ingebouwd.

Maar alles werkt prima maar ik vind alleen dat de radiozenders heel erg storen hebben diegene die hem ook hebben ook last van en wat hebben jullie daar aan gedaan.
 

Bijlagen

  • photo8251.jpg
    photo8251.jpg
    290,1 KB · Weergaven: 48
  • photo8252.jpg
    photo8252.jpg
    295,1 KB · Weergaven: 47

Ruud Klok

Nieuw hier
26 aug 2020
3
0
1
Hallo,

Mijn naam is Rudy, en je zult al wel begrijpen... Ook sinds kort trotse bezitter van een ct200h en op zoek naar een autoradio (heb geen navischerm) Zijn er inmiddels al vorderingen? Wat en waar kan ik het beste wat kopen?

Hallo er staan diverse links hier die je op weg kunnen helpen , het is tenslotte aan jou naar waar je voorkeur naar uit gaat.
 

trovos

Nieuw hier
26 nov 2020
2
0
1
Daar ik een ct200h uit 2013 in mijn bezit heeft krijg ik nu problemen met update van mijn navigatiesysteem met de kaart TomTom geeft aan niet meer voorradig Wat moet ik nu doen ?
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Volgens mij kun je een nav-systeem van een CT uit 2013 gewoon updaten/laten updaten. Mijn broertje rijdt er ook een van dat bouwjaar en heeft het recent nog zelf gedaan.....dus.....;)
 

BertO

Nieuw hier
2 sep 2021
21
13
3
Na het lezen van het inbouwen van een android radio op het forum van enige tijd geleden ,heb ik via aliexpress de Bway7 besteld en ingebouwd.

Maar alles werkt prima maar ik vind alleen dat de radiozenders heel erg storen hebben diegene die hem ook hebben ook last van en wat hebben jullie daar aan gedaan.
Vandaag mijn bway ook ingebouwd. Ben benieuwd morgen op de weg. Waar geïnstalleerd dus kunnen up top date de baan op ;-)
 

Siyao

Nieuw hier
4 okt 2021
1
0
1
Heeft iemand ervaring met een after market spul die wel ingebouwd kan worden bij een ct met eigen navi scherm en ML?
Mijn CT is van 2011

Dank