Ervaringen met verschillende Lexus dealers

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

heeft iemand ook slechte ervaringen met de dealer in Amsterdam. Ik iig wel. Rijd net in een Lexus dus mijn eerste ervaring met hun klantenservice. Alles wat er fout kan gaan, ging fout rondom afspraken en reparaties. En alle.oplossingen moeten van mij komen. Weer nieuwe afspraken maken, dus achteraan in de planning.
Ik heb niet het idee dat de klantenservice begrijpt hoe weinig service gericht zij werken

• Leuk
Waarderingen: robtp09
heeft iemand ook slechte ervaringen met de dealer in Amsterdam. Ik iig wel. Rijd net in een Lexus dus mijn eerste ervaring met hun klantenservice. Alles wat er fout kan gaan, ging fout rondom afspraken en reparaties. En alle.oplossingen moeten van mij komen. Weer nieuwe afspraken maken, dus achteraan in de planning.
Ik heb niet het idee dat de klantenservice begrijpt hoe weinig service gericht zij werken
Apart, je speciaal aanmelden om een dealer te bashen. Zou het verhaal van de dealer wel eens willen horen.

Zoals al een keer eerder aangegeven is mijn ervaring dat iedereen daar zijn best voor mij wilde doen.
Ook hebben ze mij zonder probleem een keer gelijk gegeven bij een issue over een dure reparatie.
Drukte en tekort/verloop personeel is ook daar, zoals bij veel bedrijven.
Het grootste probleem bij Lexus Amsterdam vind ik te weinig parkeerplaats.
Wat mij betreft mag Louwman BYD ergens in een schuur zetten en Lexus weer terug in hun oude pand. :giggle:

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
@LEX(D)US

Kijk nu uit wat je tikt.
Ook Louwman past [gezien de voorgaande pakweg 160 bijdragen in dit draadje] meer en meer op de kleintjes.
En wanneer ze op jaarbasis, vergeleken met Lexus, een veelvoud aan BYD's op de nederlandse markt weten weg te zetten dan zou dat best wel eens ongekeerd kunnen zijn.
Hopelijk is er dan rond die schuur wel een overvloed aan parkeerplaatsen ;)

• Haha
Waarderingen: LEX(D)US