Die nieuwe achterlichten staan netjes! Zijn dit originele achterlichten? Vind deze kleur mooier dan de chrome exemplaren!
In de week van Hemelvaart ! dan heb ik 2 week vrij, en kan ik alles in alle rust doen.
Alles moet gespoten worden, inclusief mijn bumper voor en achter. Kofferklep, spoiler lip voor en achter en de sideskirts.
Als ik het doe, doe ik het goed !
Welke kleur werd het ook al weer? Gifgroen toch
natuurlijk doe je het goed , zoals we van je gewend zijn
ben erg benieuwd naar het eindresultaat :thumbsup:
Distributieset van Aisin en vliegwiel besteld bij "Squint" bekende naam in Engeland bouwt turbokits in de IS200 bijvoorbeeld.Welke koppeling en vliegwiel heb je genomen en waar laten monteren? Ik zoek nog een iemand met vakkennis van de IS200 namelijk, bij BMW had ik een goed adres maar voor deze auto weet ik het nog niet.
Topmounts heb ik niet vervangen ik weet niet meer wat ze kosten maar weet dat ik hier echt van schrok. De oude zagen er nog goed uit dus heb het er op gewaagd !Zie net je foto op de vorige pagina, hoogte van de auto met de Koni Sportkit is perfect! Heb je ook nieuwe topmounts gemonteerd ten meteen, die zitten niet bij de kit zag ik. De 1140-4353 kit zie ik trouwens met blauwe veren en meen te herinneren dat jij m met zwarte veren hebt?