Een tijdje wat minder actief op het forum geweest mede door het missen van een Lexus in mijn leven, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan... en ik ben weer trotse bezitter van een Lexus. ( wel heel wat anders ) Sinds ik papa ben geworden moet ik toch wat andere keuzes maken dan ik altijd deed ! ;-)
Ik heb de IS verkocht en heb tijdelijk een SirionII gekocht tot ik een Lexus vond die aan mijn wensen voldeed. En voor de mensen die mij een beetje kennen... ik heb veel wensen ! ;-)
Ik op zoek naar een auto, maandlasten niet te hoog, geen hobby auto waar ik elk weekend mee bezig moet, liefst een hatchback of een station. Auto moet wel lekker smoelen, een schuif kanteldak staat hoog op mijn wensenlijst.
Lang verhaal, VAG groep wordt hem niet, Mercedes niet mijn ding, Volvo idem. BMW vind ik fantastisch, maar bij een station ga ik gelijk naar een voor mij te grote auto. 1 Serie ? Nee... ik ken die motoren te goed....
Dus ja, niet zo moeilijk ik ben op zoek gegaan naar een CT200h. Omdat ik nog wel een beetje geloofwaardig wil blijven ;-) ( geintje ! ) ben ik voor een F-Sport gegaan. Een F-Sport zoeken met een open dak is een uitdaging. Vol leer wou ik ook graag, half leer van de CT is niet mijn smaak.. geen leer in een CT doet echt afbreuk aan de auto.
Ik wou dan ook het audio systeem met 10 speakers omdat ik overal lees dat de standaard audio niet goed klinkt.
Ik ben al vanaf Maart aan het zoeken... en vorige maand heb ik hem gevonden !
ik zal binnenkort een nieuw project topic aanmaken om e.e.a te delen
( inclusief foto's natuurlijk ! )