Arbitrator
Stamgast
- 25 jun 2017
- 1.016
- 584
- 113
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Mooi om te zien hoeveel tijd en liefde je aan je IS200 besteed! ik blijf je volgen!
Aan alles komt een eind. Ook aan dit topic. De IS200 Sport TTE Compressor staat te koop.... Best met een beetje pijn....
Tx voor de complimenten, maarre de auto is verkocht. En gelukkig naar een liefhebber. Hij gaat er vast goed voor zorgenI’m super late to the party, maar ik heb zojuist het hele topic doorgelezen en wauw @ErwinIS200, wat heb jij goed voor deze Lexus IS200 gezorgd! Echt heel tof om te zien. Toen de wat recentere foto’s voorbijkwamen, besefte ik dat ik jouw auto laatst nog te koop heb zien staan. Hopelijk vind je een koper die net zoveel passie voor de auto heeft als jij! (Het is dat ik sentimentele waarde hecht aan mijn eigen IS200, anders had die koper wel eens Arjan kunnen heten…)
Mocht je hier nog weleens bivakkeren dan heb ik een vraag: had jij al een (auto)technische achtergrond toen je aan dit project begon? Uit het topic blijkt natuurlijk dat je zelf veel dingen hebt aangepakt om je auto in topstaat te houden / nóg mooier te maken. Ik wil net als jij worden, maar ik vind het erg spannend om zelf aan mijn auto te sleutelen. Just curious!
That’s very true. Aside from some things (signs of rust in the underbody being the main one, which will be fixed on my next road trip to Greece), there’s really no sign that tells this car has done this many kilometers. It really is a special IS200.That‘s an awesome IS, I spoke to Erwin a few years ago about (t)his IS200 and he was very passionate and very precise on what and how he maintained his unique supercharged IS. And like you said, despite it’s experience with kilometers, it proves his determination to do the right thing and do it right.
And I totally get your MX-5 enthusiasm, there’s a 10th anniversary edition waiting in the garage for next week when the sun will shine all week during my vacation![]()