Project 'ff op laag pitje... Vorige week Zaterdag is
M verstappen een weekend bij me geweest en hebben we de compressor geplaatst.
na nog geen twee minuten draaien hoorden we een vervelend geluid wat hier niet thuis hoorde... riem eraf gehaald en de compressor sleet aan.
Direct de Maandag erop de compressor weer terug gebracht zodat we eventueel Dinsdag de compressor weer konden monteren. Geen belletje terug gehad, en Woensdag moest ik er na 15u zelf maar even achteraan bellen... het antwoord was, da's toevallig ! zet hem net weer in elkaar ! afin.... gistermiddag vrij genomen en richting Mill gereden om de compressor op te halen. ( 240 kilometer ) aldaar naar Maarten gereden en hebben we de compressor weer gemonteerd.. na 2 minuten voor de zekerheid de riem eraf gepakt en met de hand voelen of alles nog goed zit.
Nee hoor nee.... alweer vast !! Het was onlangs al weer 19:30 en we zijn op de gok richting Mill gereden met de compressor achterin.
Gelukkig waren ze er nog, compressor weer uit elkaar en in elkaar.. niets veranderd maar hij sleet niet meer aan..... weer terug met de compressor naar Maarten z'n huis .... geplaatst.... leek goed, we rijden weg.... helemaal mis !! De compressor zit muurvast !!
Het antwoord van het revisiebedrijf.. over de telefoon zonder check oid.. zal wel aan de auto liggen...
Ben er even klaar mee nu, eerst maar even een weekendje genieten ! We zien volgende week wel weer ! ik houdt jullie op de hoogte !