Esteban -> GS300

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Esteban zei:
Is het niet in Nederland dat jullie wagens ook op gewichtsklasse berekend zal worden ivm belastingen?

Bij ons in Belgi? is dit niet het geval, enkel op vermogen en brandstof (voorlopig nog??).
Dus het extra gewicht interesseert mij niet echt. Waarschijnlijk zal alles bij elkaar 50 ? 60 kg extra wegen.


Ja, dat heb je goed :)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Even stil geweest hier, ondertussen nog goed verder gedaan aan de inbouw.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de koffer is bekleed met Dynamat, wat opzich een werkje is van 1 a 2 dagen plakken en vooral ontsmetten van de vingers..... (Tip: stevige handschoenen aandoen) die alu folie is best scherp :)

Verder heeft de tank en compressor zijn plaats gekregen en moet er enkel nog een cover over komen. Weet alleen nog niet hoe...... Doordat de tank nogal groot is uitgevallen kan ik mijn eerste gedacht niet uitvoeren.

Dan alles bekleden met leder of alcantara (of combinatie van de 2). De kleuren moet ik nog bepalen, maar zullen lichte kleuren zijn.
Nog wat plexi glas halen van 1cm en een hoopje leds voor de plexi.

Dan alles aansluiten op de originele radio, enkel de verborgen instellingen aanpassen om een beter 'radio' geluid te hebben.

De GS kan terug rijden nu en voorlopig even genieten van wat verlof. Later zullen we wel verder doen..... ;)





































 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
zo jij pakt die achterklep echt grondig aan zeg met al die isolatie. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar het beloofd wat zo te zien.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
errug sexy mooi werk hoor Este vakmanschap, liefde en veel vrije tijd geven zulke resultaten TOP :rulez:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Merciekes ;)

Voorlopig zien we wel, nu thuis een beetje verder doen, ook nog een hoopje werk.
We kunnen terug rijden nu, dat was het voornaamste.....
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Het ziet er idd echt netjes uit.
Gaat je klep nog wel open met al dat extra gewicht, haha.
Goed bezig.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
slippernick zei:
Het ziet er idd echt netjes uit.
Gaat je klep nog wel open met al dat extra gewicht, haha.
Goed bezig.

hahaha, jaja, zonder probleem eigenlijk. Springt nog net open....
Dicht doen is zelfs makkelijker, net over het kantelpunt van de scharnieren loslaten en valt netjes dicht nu :D
 

GS carbon

Nieuw hier
25 jan 2011
23
0
0
Ziet er nu al goed uit :rulez: zeker als dadelijk alles is afgewerkt.
heb je de woofer al gestest voordat je gaat afbouwen?
en je bent handig met MDF :worship: alles keurig recht gezaagt
ben beniewd naar het eind resultaat :D
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Thanks.....

Nee, woofer nog niet kunnen testen. Moet de versterker nog bestellen.
Zal eerst nog ergens wat plexi van 1cm moeten gaan halen alvorens ik goed verder kan. Maar er is geen haast bij...