Esteban -> GS300

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
Zoooo ik moet echt wel zeggen petje af hoor voor dit mooie project ;)

Vooral de spuitij fotos komen mij erg bekent voor :D. En nog zelfs een rechts gestuurde ook nog eens :D

Super mooi :rulez:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
damn esteban wat isdie mooi geworden nu mooi houdenheerlijke auto om te bekijken en mijn complimenten :rulez:
 

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
ah ja! iets interessanter dan bij mij... mijn auto's staan elke dag aan " het kot" van de dokwerkers :nono:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
kan het mij voorstellen hoe ze er daar soms uitzien, heb ook in de petrochemie gewerkt en al geluk dat ik een camionet had van het werk..... wat er daar allemaal in de lucht hangt... :neutral:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
De laatste weken wat bezig geweest met de inrichting van de koffer.

Ondertussen is de eerste plaatlegging al gebeurd, weet nu ongeveer hoe alles moet komen, zeker na het goede advies ik gekregen had op de Lex meeting hierover :rulez:

Het is eigenlijk een winterbezigheid, maar kan me ni inhouden om eraan te beginnen :baseball:

Hier wat foto's van de funderingen......















 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Is het niet in Nederland dat jullie wagens ook op gewichtsklasse berekend zal worden ivm belastingen?

Bij ons in Belgi? is dit niet het geval, enkel op vermogen en brandstof (voorlopig nog??).
Dus het extra gewicht interesseert mij niet echt. Waarschijnlijk zal alles bij elkaar 50 ? 60 kg extra wegen.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Het ziet er netjes uit zover.
Goed bezig. Ik ben benieuwd hoe het totaal eruit gaat zien.
Keep up the good work :D
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Gisteren nog wat verder gedaan met de inbouw.
Het gedeelte waar de versterker in komt te liggen verder afgewerkt.
In Autocad de volledige vorm getekend, is iets makkelijker om af te tekenen......

Gisteren hebben ze een hoop Dynamat geleverd, was al een stukje gedaan, maar nu heb ik genoeg om heel de koffer te doen.
Kunnen we achteraf beginnen met alles definitief te monteren zodat de air er terug in kan en ik terug kan rijden....



























 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Thanks, doe mijn best h? (of probeer het toch ja..... :D )

Vanavond verder doen met heel de koffer vol Dynamat te kleven, inclusief kofferklep. Met de eventuele overschot zal ik verder gaan in het interieur.....