Esteban -> GS300

Nenee echt zenne :D Pfffff, precies mijn moeder :P :)

Deze week ben ik er elke avond bezig en kan ik meteen een paar foto's nemen. Heb fototoestel toch bij voor de andere wagens.... ;)

hier enkele foto's na herstelling.
Opzich ni veel te zien, maar is ook positief natuurlijk. teken dat het goed hetsteld is h? :rulez:

OMG wat is je GS dik zeg. Die kleur vind ik super en hij is echt focking laag achter.

mlcoolj zei:
foto's van HOW please!

Komen eraan en zal deze in de meeting topic zetten.

Thanks Eric.
Spijtig dat ik je niet gezien heb, stonden nog redelijk dicht bij elkaar en ben wel 20 keer gaan kijken of je er was, de 21ste keer zag ik je net wegrijden..... We kennen elkaar smoelwerk niet h? :D

Hier een paar foto's die ik gemaakt heb op HOW.
Je auto stond er prachtig bij!

401792311.jpg

401792314.jpg

401792317.jpg

401792319.jpg

Damn, het is dat de platen verraden dat de auto uit het land van de patat, pintjes en schone vrouwtjes komt anders kon deze zo ergens in de usa op de foto gezet zijn! Je GS is van een niveau wat hier in europa akelig zeldzaam is!

Esteban zei:
mlcoolj zei:
foto's van HOW please!

Komen eraan en zal deze in de meeting topic zetten.

Thanks Eric.
Spijtig dat ik je niet gezien heb, stonden nog redelijk dicht bij elkaar en ben wel 20 keer gaan kijken of je er was, de 21ste keer zag ik je net wegrijden..... We kennen elkaar smoelwerk niet h? :D

Gelukkig zagen we elkaar op de rotonde. Toen jij mij zag rijden was ik net bij je auto geweest.

Volgende keer zien en praten we met elkaar.

Merciekes mannen, doen ons best om er iets mooi van te maken :redface2:

En bedankt voor de foto's hier ;)