Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Daarstraks met het voorzichtig afdraaien op een oprit..... stond blijkbaar te laag :roll:
Eigen schuld zou ik zeggen. Zaterdag gaat hij al terug binnen om te herstellen....
Zijn eigenlijk niet uitgeklopt, wou dit niet omdat mijn modderkuip dan los zou hangen bovenaan.Misschien ineens de randen beetje meer naar binnen laten brengen. Moet ik enkel voor de kuip iets zoeken. Waarschijnlijk wat warm maken en aanpassen.
Is enkel de binnenrand die ik naar buiten getrokken heb, aan de buitenkant is er bijna niets te zien buiten dat de lak op de hoek weg is. De zwarte lijst in de wielrand heeft het ook niet overleefd en zal vervangen moeten worden.
Wagen hing gewoon te laag bij het afdraaien. Als je kas wel gerold was had je ook wel schade gehad en je de plaat ook vervormde.
Is de 2de keer dat ik ermee buiten kom en was nog aan't kijken op welke hoogte het best rijden is......, dit was te laag dus .
Brutte pech en eigen schuld....
Zal mijn schokdempers vooraan ook anders moeten instellen omdat hij nogal vrij zacht is in vering. Opzich niet slecht om nog veel comfort te hebben, maar door de fantastische wegen hier in Belgi? raak ik onderaan ook af en toe.
Heb een goede carrossier en vertrouw hem blindelings, dus komt in orde...
Als je de randen naar binnen gaat brengen passen je zwarte lijsten ook niet meer. Je zou het net zo als mij moeten doen gewoon eruit slijpen dan kunnen je binnenkuipen gewoon blijven zitten.
Ja, kweet het, zou inderdaad beter zijn.
Maar ga het voorlopig gewoon laten herstellen. Het zal waarschijnlijk niet de laatste aanpassing zijn die ik eraan doe
Is inderdaad zonde, maar ben er vrij gerust in dat het in orde komt....
Velg is gelukkig niet geraakt dus dat valt al mee.
Wat ik wel ga doen is de bovenkant van de modderkuip ga wegsnijden en een hoekje aan plooien zodat het toch nog een beetje afsluit. Zo trekt de kuip (hopelijk) geen smoelen meer als hij gezakt is.