Esteban -> GS300

Onthuld..... is een groot woord....normaal zal HOW de eerste zijn waar ik naartoe rij......

Vandaag de lucht eronderuit gehaald en terug op 4x4 modus gezet.

Beetje tegenslag omdat bovenkant van de spiraalveer linksachter is afgebroken.De spiraalveer kan in principe niet weg en heb de veerpoot gewoon gemonteerd en zal zo naar de keuring rijden. Is tenslotte enkel maar voor de keuring, daarna zwier ik er alles terug onderuit....

hopelijk gaat je keuring goed. Als het gebroken is kunnen ze er gemakkelijk over vallen.

Vind het overigens wel een hele vette style die je hebt gebruikt om de auto te laten zien. Wees er zuinig op

Het is aan de bovenkant het rechte stuk wat tegen je veerschotel zit, vrij hoog en valt bijna niet op.....

We zien wel, zou volgende week dinsdag willen gaan.

Thanks ;) en wees gerust, ben daar zeer zuinig op .....

Vandaag naar de keuring geweest..... ROOD Afgekeurd....

Was er toch een stukje van de spiraalveer afgebroken en hadden het toch gezien zeker :D
Heb er net 2 besteld en morgenvroeg meteen monteren en terug herkeuren.

Ja, het was een gok en heb verloren, dus maak er geen punt van.
Voor de rest was alles perfect zonder enige opmerking, tenzij....... :D

Toen hij in de koffer keek: "ah dat is 1ne met verstelbare luchtvering?", ikke: " oh....zou kunnen...??".
Kwam er een 2de kijken nogmaals onder de wagen: "Maar dat is precies niet origineel??", ikke: "Gho, zou kunnen....wacht....is precies niets van aangesloten in de koffer", hij: "Precies ja, dan is het in orde" :P :P :D

YviE stelde nog voor voor de veren, maar dan moet ik elk jaar terug ombouwen.
Nu ben ik gerust voor de komende jaren.....

Wat??? Ge kunt door de keuring met de standaard veren en met luchtvering zo lang het niet aangesloten is???

Dat is gewoon ZOT!!! :) Gij komt er met luchtvering door terwijl ik met mijn Teins er niet door kom. lol

Spijtig dat ge veren besteld hebt, ik heb nog extra achterveren liggen die ik niet gebruik.

PM me over de kosten van luchtvering, ik nu wel ineens geinteresseerd in dat systeem als ik er ook zo mee door de keuring me kan. ;)

Nenee, hij dacht dat de GS ook een luchtvering had zoals bij de LS.

Dat zou het wel zijn denk ik, airride en die mannen denken dat het origineel is :D
Misschien volgend jaar is proberen... :)

Vandaag poging 2 op de keuring.

Gisteren waren de veren niet meegeleverd bij Lexus.....Heb mij dan bezig gehouden om de drukmeter in de middenconsole in te bouwen en aan de kofferinbouw.

Thankes dudes :rulez:

Jaja, is gekeurd geraakt zonder problemen eigenlijk en meteen de air er terug onder gestoken als ik thuis was :P

Gisteren zijn eerste tripke gedaan en alles blijft toch goed vast te zitten..... :D
Ook gisteren wat foto's getrokken van 10meter Lexus (samen met een LS460 die ik gedaan heb).

Zal vanavond wat foto's posten....