Esteban -> GS300

Uw GS gaat er als nieuw zijn! :worship:

Ik heb ook zin om de mijne opnieuw te laten spuiten, maar 't is een serieus budget.

Zal niet veel schelen ja :D

Is inderdaad een stevige hap, maar heb het ervoor over. Ben al jaren zot van dit model.

Heb deze week eens een rekening gemaakt, als ik alles optel (aankoop, spuiten, onderdelen die ik gekocht heb) zit ik ongeveer aan dezelfde prijs als ik er hier 1tje zou gekocht hebben zonder veranderingen...... en dan moest het nog beginnen.
Ben hiet ook gaan kijken naar enkele en was echt :O hoe deze behandeld waren!!!

Ik had er ook een paar testgereden. En tussen sommige was het een verschil van dag en nacht. Ik heb dan uiteindelijk gekozen voor een die geen lederen zetels had, maar heb wel nog wat kunnen afdingen.

Ik heb ongeveer 3.000 euro in de auto steken in de 2 jaar / 30.000 km dat ik hem heb, maar dat zit ook de onderhoudskost in (2/3de van de kost). Ik zal er een hele tijd mee verder kunnen, AL het onderhoud is gebeurd! De overige 1.000 euro zijn aanpassingen (verlagingsveren, spoiler, leder interieur etc).

EDIT:
Vraagje: welke producten heb je voor het kuisen van de tapijten gebruikt?

Volgens hen wel ja..... dus straks tegen 16u30 sta ik daar....

Donderdag avond is hij nog gespoten om een heel weekend in de cabine te laten staan.
Het zal friskes zijn om naar huis te rijden zonder voorruit :D

Vandaag terug gaan ophalen :rulez:
Kunnen we beginnen opbouwen, maar ben al begonnen en net thuis.....

Wou hem nog buiten zetten als het nog licht was, maar starte niet meer....
Batterij plat :neutral:

Yep, is ondertussen al terug gemonteerd.

Vanavond en de rest van de week verder monteren (verlof genomen)..... ;)

ziet er heel goed uit! Die bumperbalk achter verpest wel het mooie plaatje, Esteban :P ... Maar top job! Heb je ook nog een Porsche thuis? of was dit nog bij de garage?

Kweet het van die balken, maar is oppervlakkige roest.
Bekke bijwerken en lichtjes spuiten dat het proper is......

Ja, is in mijn garage en nee die Porsche is niet van mij ;)
Deze komt regelmatig logeren bij de Lexus, is van een goede vriend.

Yep, zou nog een volledige uitlaatlijn onder komen.

De motor ook maar vooral optische opkuis. Onderdelen spuiten, polieren of verchromen.....weet ik nog niet.

Koffer moet nog volledig gedaan worden met combi airride-ice.....

Dus komende jaren nog werk genoeg :D

:rulez:

Voor de uitlaatlijn, kan je naar Skytune. Die kunnen attesten geven. Hun werk is OK, maar ik heb beter gezien.