Esteban -> GS300

Als hij niet door je uitlaat wordt bedekt, bij een LS moet je eerst de uitlaat verwijderen hiervoor, aangezien de GS ook een dubbele pijp heeft zal het wel op dezelfde manier geconstrueerd zijn
 
Heb de uitlaat tijdje geleden bekeken en vrees dat ik deze enkel nog 1 maal kan losmaken om weg te gooien.
Dus nieuwe uitlaat zit er ook aan te komen met de tijd.....

Het zal rijden of tot depaneur worden dan.
Effe lichten er terug in en rijden zal optie 1 worden. Eventueel op een avond met een extra wagen....

Toch bedankt voor de info allemaal ;)
 
Het zijn meestal de bevestigingen aan het spruitstuk/katalysator die lekker krokant zijn geworden, rest van de pijp is aardig netjes bij mijn oudere auto's. Dus die bouten krijg je niet meer los, dat word slijpen en wat nieuws er aan bakken
 
Jelmer zei:
Het zijn meestal de bevestigingen aan het spruitstuk/katalysator die lekker krokant zijn geworden, rest van de pijp is aardig netjes bij mijn oudere auto's. Dus die bouten krijg je niet meer los, dat word slijpen en wat nieuws er aan bakken

Eerder krokant met een zwart korstje.....
Ik ga in elk geval mijn best doen er nog iets van te maken.
 
Erick zei:
Hoe is het met dit project??

Ai, is al lang geleden precies, heeft even stil gelegen met de verbouwingen, verhuis, trouw en verhuis van mijn magazijn....is bijna allemaal echter de rug nu.......dus we kunnen terug beginnen.

Toeval wil dat ik vorige week de afspraak heb gemaakt om hem de eerste week van januari bij de carrossier binnen te doen om volldig te herspuiten.
Heb ondertussen nog een paar onderdelen besteld gehad en zijn bijna rond alles te verzamelen.
Batterij was ook letterlijk 'dood' en heb deze eveneens vorige week vervangen en meteen een druppellader gekocht om de batterij optimaal te houden.

Bedoeling is nog altijd tegen de start van het nieuwe seizoen terug meetings te doen.
We komer er wel, al duurt het langer dan gehoopt..... :D
 
KWP zei:
Perfrectie kost tijd he!

Inderdaad, het moet meteen naar mijn goesting zijn.....

Zo mag je de eerdere foto's voor de airride bediening al terug vergeten....was niet naar mijn goesting en heb alles terug afgebroken :roll: voor een andere opstelling.
 
Laatste dagen met het interieur bezig geweest. Enkel de dakhemel en dash zijn gedeeltelijk blijven zitten.
Alles eruit en eens grondig kuisen.












Enkele onderdelen 50/50 gereinigd voor het verschil te zien.....







Meteen ervan geprofiteerd om alle kabels voor uitbreiding van de airride en ICE klaar te leggen nu alles toch eruit is.




Ondertussen terug bezig om alles te monteren na reiniging. Enkel hele interieur nog terug behandelen al alles terug gemonteerd is zodat het terug showroomstaat is.
In de dakhemel zat een uitnodiging voor een feestje, ben enkel te laat........was voor 2005!!! Hoe dat ik de hemel terecht komt???





Is dag en nacht verschil nu :mrgreen:
Foto's van vandaag heb ik nog niet, dashboard zit bijna terug in elkaar. Is voor komende dagen ....
 
Woww das een vooruitgang. Netjes man... Succes met de rest van je projectjes... We need more pictures...
 
@ZERO; Ge kent mij h? ;)

Ik ben alvast aan het aftellen voor het nieuwe jaar om hem binnen te doen voor een nieuw kleurke en volgende week zou ik het interieur grotendeels al klaar willen hebben.....
 
Vrijdag gaat hij binnen (als het droog weer is natuurlijk.....)
Deze week de GS klaar maken om tot ginder te rijden.

Ondertussen zit bijna het hele interieur er terug in, enkel de achterbank en hoedenplank nog niet, maar is voor achteraf als de chroomlijst boven de ramen er terug inzit.

Nu nog wat laatste onderdelen, clipsen en revetten met pvc huls bestellen en kunnen binnenkort alles terug monteren en hopen dat we hem voor 1 maart ingeschreven krijgen!!!!
 
Gisteren en vandaag het interieur nog verder terug gemonteerd.

Met de eerder ingebouwde bediening voor de airride was ik niet tevreden en had het boeltje er terug uitgehaald.
De drukmeter en ON-OFF schakelaar zal in de middenconsole ingebouwd worden, de bediening heeft al wel een nieuwe plaats gekregen.
Heel makkelijk en snel te bedienen....