Esteban -> GS300

Het is niet anders...even wachten dus.

Ben erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat! :rulez:

Wachten lijkt wel het motto hier, haha. Maar in ieder geval weer een puntje fstrepen van je to-do-list en een beetje dichterbij het einddoel!
:)

Geduld is iets mooi h? :rulez:

Vorige week nog wat onderdelen gaan bestellen bij Lexus, setje revetten met afdichting, chroomstrips voor de bumpers en een set koplampen maar. Zijn toch bijna niet te vinden 2de hands....

Vanavond nog eens gaan kijken en hopelijk staan ze al verder.

Fototoestel zit al in mijne zak, dan moet ik niet meer langs thuis h? :photo:

Heb al wel wat foto's van de vorderingen van vorige keer, maar wacht een beetje tot ik er wat bij elkaar heb.....

Vandaag nog eens gaan piepen hoe ver ze staan.

Alle blutskes eruit en bijgewerkt met min aan plamuur, heel de auto geschuurd en de oppervlakkige roest door slechte behandeling bij plaatsen van vorige voorruit aan de raamkader behandeld en in primer gezet.

Steenslag op motorkap volledig weggeschuurd....

Gisteren ook de achterlichten een beetje opgekuist die erin komen.
Was precies nodig.....

Volgende stap alles in primer zetten en in kleur zetten. Waarschijnlijk ga ik volgende week alle losse delen (bumper, zijdrempels,...) al terug hebben.

Planning is dat ik hem kan gaan halen de eerste week van februari.
Zou perfect uikomen want volgend weekend ben ik toch niet thuis, dan zit ik ergens bij jullie in Rochanje met een cocktail in de sauna :rulez:

Merciekes :rulez:

@Eric, gewoon de originele terug, heb speciaal naar deze combinatie koetswerkkleur en interieur gezocht.

Hopelijk volgende week een volgende grote stap al :mrgreen:

Wat kost (even ruwweg) het compleet laten spuiten van een wagen (incluis demontage en montage van onderdelen)?
Mag ook in de PM, etc. Als je dat kwijt wilt ;)

Heb geen geheimen hier, zelfs niet voor mijn vrouwke :)

Nenee, moet al gauw rond de ergens tussen de 3000 en 4000? rekenen.
Hangt sterk van carrosserie tot carrosserie af, ik ken deze mannen al tijdje en leveren altijd perfect werk. Ik ga altijd rechtstreeks naar hen zonder te shoppen.
Zij hebben al verschillende van mijn wagens hersteld en/of gespoten, als mensen mij vragen om een goede carrossier..... ja kan wel raden zeker :rulez:

Effe updaten van de vorderingen.....

Nieuwe onderdelen zijn ook een feit en liggen te wachten (setje koplampen, chroom strips, revetten)

Vrijdag komen alle lossen stukken al terug, bumpers, zijborden, skirts,... Kunnen wen al beginnen.
Volgende week de auto zelf, nieuwe voorruit is ook onderweg.

Het begint te kriebelen :D

ziet er heel erg schoon uit ,om maar in de vlaamse stijl te zeggen, Este mijn complimenten ik weet zeker dat er straks gewoon weer een vlam nieuwe auto staat te pronken , mooi werk