Esteban -> GS300

Thanks guy's ;)

Of ik de volgende meeting aanwezig kan zijn weet ik niet, maar zal er 1 van de volgende meetings zeker bij zijn. Kan ik zeker naast Erick staan.

Tijd om VIP naar de Benelux te brengen :worship:

tsja, ik ben er weer uit geraakt :roll: Maar ik kom wel weer een beetje terug met nummer 1 ;)

ik heb straks nummer 2 voor het comfort :P

Jelmer zei:
tsja, ik ben er weer uit geraakt :roll: Maar ik kom wel weer een beetje terug met nummer 1 ;)

ik heb straks nummer 2 voor het comfort :P

Dat horen we graag s? :rulez:

Vandaag me bezig gehouden met de bediening en aflezing van de airride.
Wou alles ergens netjes weggewerk zodat je niets meer van de bedieningen zag zoals ik in mijn Accord gedaan het vroeger.

Alles is weggewerkt en moet alleen nog afwerken en terug bekleden in't zwart.
Hier wat foto's

Op de plaats van het gaatje boven de middelste schakelaar komt een ledje als het systeem is ingeschakeld.

Ja mooi man! Netjes weggewerkt zodat het allemaal lekker clean blijft, hou ik wel van!

Wat heeft die airride gekost?

gr. koen

Precies, altijd mooi als het allemaal netjes verstopt is in het interieur, wordt het ook niet zo'n kerstboom

Wou deze keer alles weggewerkt, in mijn Accord was alles zichtbaar......

Eerlijk gezegd ben ik niet tevreden met de inbouw van de bediening, had het bekleed maar niet echt naar mijn goesting...... Dus opnieuw beginnen, de plaats blijft hetzelfde, enkel iets andere opstelling van de bediening. :D

De inbouw in handschoenkastje is wel geslaagd.....

Gisteren bezig geweest met ne maat om de wielen achteraan in de kas te krijgen.
Enkel de binnenste rand moest weg. Aangezien het een dubbele plaat is vreesde we dat omkloppen die makkelijk zou gaan.
Maar toch proberen en ging eigenlijk vrij makkelijk zonder de buitenste plaat en de wielboog te vervormen.
Omdat we nu bijna 5mm plaat hebben, moest hij beetje lood leggen om de lichte golving weg te werken. Voor de golving moest je al goed kijken, dus was snel weggewerkt.
Een schuurchamien bij hadden we niet bij om aan te schuren,voor de carrossier. Primer erop en klaar is kees.

pics, pics, pics....

Nog plaats over 8-)

De roest rond de raam ook ineens aangepakt, alles proper geschuurd en roestomvormer erop.....

:worship: :rulez: :hi: :D :O :worship:

THIS IS MASTER....................................................... :D

Denk dat we met een paar man maar is moeten afreizen naar Belgie om dit meesterwerk af te maken. :)

Nathanael zei:
woW wOW WOW, netjes man!!

Wielen mooi scheef, rand omgebogen, wanneer is die klaar??

Ik hoop nog altijd tegen het najaar. Volgend seizoen sta ik zeker terug op meetings :hi:

Erick zei:
Denk dat we met een paar man maar is moeten afreizen naar Belgie om dit meesterwerk af te maken. :)

Kom gerust af, maar wacht effe tot ik in mijn nieuw magazijn zit ;)
Vanaf half augustus heb ik de sleutel en kan ik tussen de verbouwingen heel mijn garage ook nog verhuizen en inrichten.

Moet ik nog iets zien te regelen om de Lex in mijn magazijn te krijgen....Een depaneur of autotrailer is te hoog om hem erop te krijgen en anders effe 'slepen' zeker. We zien wel wat er uit de bus valt.

Is het een automaat? Zoja, dan kan je hem waarschijnlijk niet slepen, ook niet in N. Check dit even in je instructie boekje, dit staat erin vermeld.

gr. koen

KWP zei:
Is het een automaat? Zoja, dan kan je hem waarschijnlijk niet slepen, ook niet in N. Check dit even in je instructie boekje, dit staat erin vermeld.

gr. koen

Moet ik inderdaad eerst is nakijken dan, goed dat je het zegt!!
Heb hem in N toch buiten kunnen duwen vanwege gesneuvelde batterij......

Ja op zich is een stukje verplaatsen geen probleem, maar in geval van slepen ga je toch een oliestroom op gang brengen die de verkeerde kant op gaat. Hierdoor kunnen er ongewenst bijv. rembanden geactiveerd worden en zo schade veroorzaken.
Doe dus ook niet eigenwijs door 'm toch een stuk te slepen want dat kan kostbaar aflopen en jij wil je geld duidelijk beter uitgeven ;)

Sommige auto. versn. bakken kunnen wel gesleept (en aangesleept) worden, maar dit is afhankelijk van de constructie. In het instructie boekje staat info over wat wel/niet te doen.

gr. koen

Of je aandrijfas ff losmaken van je diff. dan kan je wel gewoon slepen.

Ja dat kan dan weer wel, daar had ik dan weer niet aan gedacht, zo gebeurt denk ik.

gr. koen