Esteban -> GS300

Je bent lekker bezig. Cool man. :rulez:
Ben benieuwd naar het eind resultaat. :D

Morgen nogmaals proberen de voorruit erin te zetten. De vorige had 'een' ruit besteld maar wist niet dat het een RHD is en daar zit weldegelijk verschil in t.o.v. een LHD.
Dus gisteren dan maar zelf een oem voorruit gaan bestellen en vanmorgen opgehaald.

Voor de rest is alles zo goed als gemonteerd.

Volgende week de lucht eronderuit halen en de originele vering eronder steken voor de keuring.
Hopelijk zonder problemen want hij is bijna nieuw nu .... :)

Tot hier zijn we geraakt .....

Ziet er wel heel erg goed uit zeg! :rulez:

Zou niet misstaan op de komende meeting... ;)

WOW, dit ziet er echt cool uit. Top man, hoop dat je zelf tevreden bent met het eind resultaat. Echt moooi :rulez:

Thanks dudes :rulez:

Ben er zelf heel tevreden van, moeten nog enkele dingen veranderen die ik nu al wil doen
Grille zal voorlopig terug gespoten worden tot dat ik de nieuwe heb en de oranje vervangen door witte pinkers.

Typeaanduiding ben ik nog aan't twijfelen. Heb ik enkel het L embleem op de koffer gekleefd en afwachten of ik 'Lexus' en 'GS300' er ook nog ga opkleven. Heb toch de juiste afstanden waar de originele hingen......

En zo gaan we maar door.... :mrgreen:

Ja, ben daarjuist nog effe geweest en nogmaals bekeken en ga het idd zo laten Eric.....

Die trunkbar moet ik ook nog bestellen samen met de grill.

De voorruit is ondertussen ook een feit, een uurtje geleden erin gekleefd en na meer dan een jaar kan ik hem terug volledig afsluiten :rulez:

:photo: kijk, dit vind ik dan toch ook heel smaakvol om zo'n ding plat te zien liggen :-D netjes gedaan :worship:

Robokill ;)

Thanks Eric, wist niet dat dit bestond :roll:
Wou een volledige chroom gril nemen, maar dit is veel mooier....

Die chroom trunkbar komt er nog wel op, maar dacht dat bij JZS International deze nieuw aan dezelfde prijs staat, alleen staan deze niet meer op de site :neutral:

Witte knipperlichten op de vleugels moet ik ook nog hebben....

Wooooow heb juist de foto's gezien. Zit er schitterend uit!!!

Laat de badges maar zo, alleen het Lexus logo. Dat staat het beste. ;)

Ik heb ook een nieuwe voorruit op de mijne. Ze zijn tegenwoordig "Lexus" gemarkeerd ipv "Toyota". :)

Op welk evenement gaat de auto voor het eerst onthuld worden?? Kan misschien wel wat voor je regelen op 17 Juni Fast Car @ Zandvoort.