Esteban -> GS300

Hier de gangster die voor de rode kaart zorgde op de keuring....
Veerschotel was ook beschadigd door de veer, maar heb ik terug mooi kunnen recht zetten zonder verdere schade.

img0744z.jpg

Ondertussen de airride aflezing ook ingebouwd in de armsteun, enkel lampje in de meter is stuk en moet ik vervangen.

img0742av.jpg

Zoals daarstraks geschreven, wat foto's van de 10m Lexus...

img0934b.jpg

img0943x.jpg

img0938f.jpg

img0947tu.jpg

Spijtig van het grijze weer, maar moesten de LS terug afleveren dus het was de enige moment voor wat :photo:

Nice! lekker laagggg.. kan niet wachten totdat ik deze auto op de meet zie in Juni.

Ik ook!
Alhoewel niet mijn smaak, maar wel erg intrigerend en knap! Erg leuk om te volgen!

Mooi gedaan, Esteban, gefeliciteerd! Ik hoopte dat je nog even zou vermelden wat voor nieuwe bumper er nu op zit. Want ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe voor m'n GS 300 uit '98. Heb een aanbieding gezien van AIT, maar wat heb jij? Ben benieuwd naar pasvorm en zo... Koplampsproeiers hoef ik ook niet (gaven bij mij alleen maar problemen).

Shorty

Merciekes mannen

Erick zei:
:worship:

I Need Air In My Live.

HELL YEAH !!! ;)

Shorty zei:
Mooi gedaan, Esteban, gefeliciteerd! Ik hoopte dat je nog even zou vermelden wat voor nieuwe bumper er nu op zit. Want ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe voor m'n GS 300 uit '98. Heb een aanbieding gezien van AIT, maar wat heb jij? Ben benieuwd naar pasvorm en zo... Koplampsproeiers hoef ik ook niet (gaven bij mij alleen maar problemen).

Shorty

Eigenlijk is dit een originele die ik besteld heb bij lexus zonder koplampsproeiers, de lip die eronder hangt is van TTE maar spijtig genoeg niet meer te verkrijgen. TTE bestaat niet meer is was via Lexus te bestellen. Replica zijn ze meer en meer te vinden.....

Aha.... een originele.... chic! Ik kreeg hier van m'n garage een prijsopgave voor een nieuwe bumper waar ik een hartverzakking van kreeg, dus nu zoek ik een alternatief. Bedoel je met "replica's zijn meer en meer te bestellen" de replica's van de TTE-lip? Want replica's van de bumper, pffoeeeeee.... dat valt niet mee :hot:

Bart

Ja, kosten centjes die bumpers :)
Nenee, replica van TTE omdat originele (bijna) nergens meer te krijgen is.

Persoonlijk vind ik niet dat er iets deftig te krijgen is buiten Junction Produce, Wald, Aimgain (persoonlijke voorkeur), ....
Maar als je een zwak hart hebt zou ik hier helemaal niet naar gaan kijken :D

Wat een prachtige GS! Kon zo uit de USA wegkomen...
Niets ten nadele van de projecten van eigen bodem, maar het blijft toch opvallend dat de mooiste projecten van wit met rode platen voorzien zijn...

D-Per4mance zei:
Niets ten nadele van de projecten van eigen bodem, maar het blijft toch opvallend dat de mooiste projecten van wit met rode platen voorzien zijn...

x2!

Dikste Lexus van dit forum.

GS300 zei:
D-Per4mance zei:

x2!

Dikste Lexus van dit forum.

Merciekes mannen :rulez:

@D-Per4mance: inderdaad, het hele concept komt van de US en Japan. De oorsprong komt van de Yakuza....
Al dat ik een nl kenteken wel zie zitten omdat ik dingen wil veranderen die hier niet toegestaan zijn en bij jullie wel.
Elk jaar de airride er vanonder halen vind ik al meer dan genoeg. Zou de remmen en motor ook willen doen maar dat elk jaar overbouwen zie ik niet zitten :(

@GS300: Er staan er hier ook verschillende op het forum die ik anders ook wel op de oprit wil hebben staan zenne :D

Ziet er echt goed uit !!! :) Platen staan er ook op zie ik.

Tja, buitenlandse platen er op is natuurlijk interessanter. Heb je al aan Luxemburg gedacht?

Maar ja, je riskeert er wel het een en het ander mee...

Als je ziet wat je in Nederland aan belastingen over een auto mag afdragen dan neem je heel snel op de koop toe dat je voor de keuring een en ander moet omsleutelen... Met onze belasting hou je helemaal geen geld over om nog dingen te veranderen...
Voor een GS ben je grofweg 1000 euro per jaar armer aan wegenbelasting... Als je een diesel gaat rijden wordt het nog veel erger...

@YviE: Yep platen staan erop nu. Maar zal alles maar laten zoals het is want tegen de Luxemburgse platen zullen ze ook nog wel iets vinden (zijn ze al mee bezig trouwens).

@D-Per4mance: Ja ik weet het dat het bij jullie ook een stukje duurder is. Voor de mijne zal ik ook bijna 700? wegenbelastingen betalen per jaar. Zijn inderdaad dingen die je mee moet rekenen in de aankoop.
Eigenlijk bedoelde ik alleen op gebied van "tuning" veel meer toegelaten is in Nederland dan in Belgi?....

D-Per4mance zei:

Ik zeg Erick.......
Hij heeft gele platen, geen wit met rood :)

Mbt dieseltaks voor mijn IS220D: 140 euro per maand.