- 19 jan 2014
- 13
- 0
- 0
Goede nieuws: Sinds januari 2014 ben (was) ik eigenaar van een prachtige IS 300H F-Sportline 

. Wat een wagen..en wat een mooie kleur (Sonic Titanium). Heb hiervoor altijd OPEL gereden (ook een mooie auto), maar het rijden in een LEXUS das toch een ervaring.....
Slechte nieuws: Nog geen twee maanden later.....weg LEXUS!!!

. Op weg naar huis bleek dat er iemand vergeten was dat er ook verkeerslichten bestaan op een kruising....Kon helaas die auto dus niet meer ontwijken.....CONCLUSIE: Lexus TOTALLOSS.... (oja geen persoonlijk letsel bij beide partijen)
Goede nieuws: Wederom weer een IS300H F-Sportline besteld.......als het goed is mag ik in augustus 2014 weer rijden....

. Wat een wagen..en wat een mooie kleur (Sonic Titanium). Heb hiervoor altijd OPEL gereden (ook een mooie auto), maar het rijden in een LEXUS das toch een ervaring.....Slechte nieuws: Nog geen twee maanden later.....weg LEXUS!!!

. Op weg naar huis bleek dat er iemand vergeten was dat er ook verkeerslichten bestaan op een kruising....Kon helaas die auto dus niet meer ontwijken.....CONCLUSIE: Lexus TOTALLOSS.... (oja geen persoonlijk letsel bij beide partijen)Goede nieuws: Wederom weer een IS300H F-Sportline besteld.......als het goed is mag ik in augustus 2014 weer rijden....

hoto: graag.