Even opnieuw voorstellen, dit keer een complete Lexus ipv een halve

Gtech

Hoort erbij
16 aug 2011
80
1
0
Afgelopen zondag ben ik wezen kijken bij Roel, aangezien hij overgestapt is naar een IS250 stond zijn IS200 te koop,

Auto was in prima staat, we zijn tot een koopovereenkomst gekomen en de auto meegenomen.

Hopelijk gaan we er even veel plezier aan beleven als hem, al gaat dat natuurlijk helemaal goedkomen.

Misschien dat we de velgen nog gaan wisselen voor een setje orginele, dus als iemand wat heeft liggen hou ik me aanbevolen.

Ik ben niet zo'n grove poster, vind het leuk om mee te lezen maar wou toch even laten weten dat ik hier wel actief blijf.

Groeten,

Marcel
 

Bijlagen

  • photo4231.jpg
    photo4231.jpg
    401,8 KB · Weergaven: 34

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom terug Marcel! leuke 200 heb je binnengehaald, veel plezier ermee!
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Veel plezier ermee en toch fijn dat je er bent ;) Misschien even langswippen op de minimeet?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Veel plezier ermee. Ik hoop hem af en toe nog terug te kunnen zien... mini meet?


H?, op die foto staat er nog tekst onder de kentekenplaat voor, zo heb ik hem niet verkocht :eek:
 
Laatst bewerkt:

jasperis200

Nieuw hier
12 jan 2012
12
0
0
Shit zeg, auto had mij ook wel gepast.. :p
Iemand enig idee waar ik me 2007 bmw 118i het best kan verkopen? ben hem helemaal zat.
 

jasperis200

Nieuw hier
12 jan 2012
12
0
0
Afgelopen zondag ben ik wezen kijken bij Roel, aangezien hij overgestapt is naar een IS250 stond zijn IS200 te koop,

Auto was in prima staat, we zijn tot een koopovereenkomst gekomen en de auto meegenomen.

Hopelijk gaan we er even veel plezier aan beleven als hem, al gaat dat natuurlijk helemaal goedkomen.

Misschien dat we de velgen nog gaan wisselen voor een setje orginele, dus als iemand wat heeft liggen hou ik me aanbevolen.

Ik ben niet zo'n grove poster, vind het leuk om mee te lezen maar wou toch even laten weten dat ik hier wel actief blijf.

Groeten,

Marcel


Als je geluk hebt staat mijn oude is 200 nog bij de schade auto inkoop bij bloemert schade auto's in staphorst, had de velgjes net een jaar terug gedaan, en die zijn er wel goed vanaf gekomen.. :(