- 23 jan 2020
- 4
- 3
- 3
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Mooie kleur! Zo zie je ze helaas te weinig.ik rijd nu bijna 2 jaar in bovenstaande Lexus IS 250, F-sport van 2011.
Nu ben ik aan vier nieuwe banden toe en ik twijfel heel erg over het merk. Ik heb nu Michelin Pilot Sport 4 en ik vind deze zeer gehorig, voor 4 mm profiel en achter2,5.
Hier ook zeer tevreden met dezelfde pirelli's. Net 4 nieuwe erop laten leggen na bijna 65.000 km. Worden wel ets lawaaieriger op het eind. Maar dat is niet helemaal de schuld van de banden (heb soms een beetje zware rechtervoet)Ik heb zelf altijd Michelins gereden, vanwege de maatvoering uitgeweken naar Pirelli P Zero’s….
Echt superstil in vergelijking met Michelins
Dat zijn zeer goede banden.Het zijn toch weer 4 nieuwe Michelin Pilot Sport 4 banden geworden. Echt fluisterstil en trillingsvrij. Ik ben er super tevreden mee.
Ook niet meer geluid bij slijtage ?Ik had de Falken er ook onder zitten. Prima band. Kwam toen als 2e uit de test, Michelin als nr 1.
De Falken kostte echter minder dan de helft, keuze snel gemaakt.