Beste Lexus collegas,
Afgelopen dondernacht op vrijdag tijdens het file inparkeren viel plots mn stuurbekrachtiging weg IS250....met veel moeite heb ik de auto kunnen inparkeren...geel motorlampje ging branden....rode driehoek met uitroepteken en VSC Check ging aan....hierna startte de auto erg moeilijk, alsof mn accu kapot was.....via mn lexuscard pechhulp, alarmnummer gebeld...supersnel iemand terplekke...volgens hem is mn dynamo kapot of de riembelt eraf ofzo.....auto gesleept naar bergings bedrijf waar ik heel netjes een vervangauto heb gekregen...schijnt in de verzekering te zitten van pechhulp....ik hoop ook de sleepkosten....vervang auto heb ik 5 dagen tot mn beschikking ad 100 kms per dag....Geen foute service van lexus moet ik zeggen.....
Nu komt het.....wie heeft ervaring met de storing of reparatie zoals ik het heb omschreven....vrijdag ochtend is mn IS250 netjes bij de dealer louwman forepark den haag afgeleverd....ik werd gebeld met de mededeling, dat ze de auto niet ad praat kunnen krijgen en ze het hele weekend laten boosteren en maandag as weer verder gaan.....
Mijn vraag is....Lexus zou het probleem toch meteen moeten kunnen uitlezen?
Wie weet wat de totale kosten zijn voor een nw dynamo bijvoorbeeld.
Alvast bedankt voor de wijze opmerkingen van jullie Lexus Doktoren, ik weet namelijk dat op dit formun er een aantal kenners zijn.
Grt
Raoul