even voorstellen

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
jongens jongens.. wat een verwachtingen allemaal! Ik durf nu bijna niet meer te zeggen dat ik misschien een CT heb gekocht.. :p maar goed, even doorsparen voor een LFA om iedereen blij te maken!;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zo ben ik bij de Yaris en Prius gekomen. Altijd erg tevreden geweest over deze auto's, maar ik heb ze nooit als 'leuke auto's' ervaren. Dan was de ibiza nog spannender
Als ik het zo snel deduceer, nav hierboven, dan gaat het beslist geen CT worden. :sneaky:

Leuk geprobeerd! :p
 
  • Leuk
Waarderingen: kinkhau

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nou.....hoeveel forumleden bieden een NX, RX of RC F aan? Het is van een forumlid zegt kinkhau ;)

Ik ga er maar even vanuit dat ie hier gepost is ter verkoop... :grin:
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Dat scheelt weer dan blijven IS GS LS over.
Even denken kinkhau rijd nu in een Prius.
Staat symbool voor milieuvriendelijk, zuinig...
Het moet dus iets worden met een h in het type.
Next
 

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
Wel van een forumlid, maar ik heb nooit gezegd dat het hier gepost is.. :trollface:
maar goed, van Prius naar GS of LS is wel een erg grote stap? Dan blijven er niet veel meer over volgens mij...

Maar goed, ik ga me vanaf nu niet meer mengen in dit onderzoek.. haha
Grote kans dat ik volgende week foto's kan plaatsen. Om het gezellig te maken, misschien in vorm van kleine teasers.. om te testen of hier echte Lexus kenners zijn! :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Echte Lexus kenners ? Kom maar op met die teasers dan maken de forum leden je in 1 x duidelijk wie de echte kenners zijn:eek:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
LOL, onderzoek afgesloten :rulez:

Of gaan we een weddenschap beginnen? Bijvoorbeeld Hube's houten Lexus boek als prijs?
 

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
Het is eindelijk zo ver! Na een paar (voor mijn gevoel) zeer lange weken, mag ik mezelf eindelijk officieel eigenaar noemen van een prachtige Lexus! Laten we het spel beginnen! Kijken of er geraden kan worden welke Lexus er op de aankomende teasers getoond wordt.. We beginnen natuurlijk niet gelijk makkelijk! Succes met het winnen van Hube's houten Lexus boek!:grin:
 

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
teaser 1




IMG-20150322-WA0002.jpg
 
Laatst bewerkt:

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
teaser 2

Zou dit genoeg zijn? Ben benieuwd :) Ik hou het even hierbij voor vandaag ;)


IMG-20150322-WA0004.jpg
 
Laatst bewerkt:

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Tot nu toe nooit iets getrokken met deze auto, dus daar kan ik niet zoveel over kwijt. Maar goed, de prius heeft me altijd overal gebracht zonder problemen, dus afgezien van dat het wat saaier rijden is, ga ik er verder niks slechts over zeggen!:)


Jammer dat de auto al geraden is hier.. Nu is de verrassing ervanaf. Binnenkort post ik foto's van mijn nieuwe LFA.

to be continued.. :grin:

Nou Kinkhau, ik ben benieuwd wat het geworden is. Een IS???????:p