Even voorstellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Avuko
  • Startdatum Startdatum

Avuko

Nieuw hier
1 jun 2015
8
0
0
Hallo peoples!

Mijn naam is Joris, sinds heel recent 29 jaar oud en zoekende naar mijn volgende auto.
10675524_823463941060089_3983196022781215626_n_zpswku9xv2r.jpg


Ik houd met vooral bezig met muziek maken (ik speel gitaar, basgitaar, drums en een beetje piano) fietsen maken (en ik doel dan niet op een bandje plakken, maar echt custom frames bouwen) en sleutelen aan motoren en autos.

10922449_809779785761838_4203508830155426442_n_zpsa9dbfirw.jpg

941365_488014087938411_1889919617_n_zpsy4dfmb2l.jpg


Vooral dat laatste is waarom ik me op dit forum heb aangemeld. Ik wil namelijk een klasse hoger gaan rijden dan mijn laatste autos. (civic 1978, civic 1994, celica 1995, mr2 1994, volvo v40)

En die klasse hoger is dus de IS200.

Persoonlijk ben ik heel erg gek van de 1e generatie. Ik vind dit gewoon een ontzettend mooie vormgegeven sedan. Plus hij is RWD en Japans (wat voor mij een echte must is, aangezien ik in mijn regio een japanese only autoclubje ben begonnen.

Nou dit lijkt me wel genoeg even over mij, ik ga het forum wel even afstruinen naar de goede thread over de plus en minpunten van deze auto (als sleutelaar wil ik wel weten waar ik aan begin en welke opties (zowel technisch als financieel) ik dan heb.
 
hey Joris ! gave introductie
veel weet ik niet van de IS200 maar vele hier wel en stuk voor stuk liefhebbers
mijn top tip ;
spring op je chopper en fiets naar raamsdonkveer 13 juni en vraag het live !
 
  • Leuk
Waarderingen: Avuko
Van harte welkom Joris op het Lexusforum, er is inderdaad een meeting op 13 juni, is natuurlijk een uitgelezen kans om
eens wat dingen aan de weet te komen.
Ik heb vroeger in meerdere bandjes gezeten en ook opgetreden en zelfs een cd gemaakt.
Ik speelde gitaar als hoofdinstrument maar kan ook drummen en keyboard.
Ik krijg een visioen een lexuforum band die optreed tijdens meetings.
:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Avuko
Welkom hier!
Heel gaaf die fiets.

Natuurlijk veel succes met je zoektocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Avuko
Welkom Joris. Idd een hele gave fiets. IS200; uiterlijk zijn de velgen vaak slecht [ poedercoaten ], en technisch kan er wel eens een penbobine uitstappen. Zelf 7 jaar een IS200 gehad, maar alleen maar twee fuseekogels moeten vernieuwen [door de verlaging met 35 serie banden] O ja, en een derde remlicht bolletje:brr::p. En wat betreft de sticker in de eerste foto: :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Avuko
Nou allen, hartstikke bedankt voor het verwelkomen, maar een forum band zie ik niet snel gebeuren. Want ik ga er niet van uit dat veel mensen mijn muzikale aspiraties ook zien zitten. :P

Thanks voor de info over de auto op voorhand.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is in hoeverre de dif driften aankan. :P

En hoe makkelijk een 1 or 2 jz erin te hangen is. Ik heb beide al namelijk in de loods liggen. :)
als een is200 niks blijkt te zijn hiervoor ga ik een corolla sedan ermee voorzien.

groet joris
 
welkom! vette fiets! mocht je toevallig een blauwe rechts gestuurde is200 willen, mijne is te koop :-P succes met de zoektocht!
 
  • Leuk
Waarderingen: Avuko
Welkom! Diff kan het wel aan, en genoeg mensen die een 1jz, 2jz erin hebben gehangen.. Zou zonde zijn om zo'n grote lompe motor in een corolla te hangen maar dat is mijn gedachte..
 
Welkom dude, mooie intro ..... btw ik zoek een RWD fiets, kun je die voor me maken?
 
Welkom! Diff kan het wel aan, en genoeg mensen die een 1jz, 2jz erin hebben gehangen.. Zou zonde zijn om zo'n grote lompe motor in een corolla te hangen maar dat is mijn gedachte..

Lomp.. Juist.
Em de reden van die gedachte is vooral omdat niemand het verwacht. Niks zo leuk als iets dat niemand zou willen bouwen, en daarmee ook beter zijn dan de rest.
Scheelt zo al 400kg met een is200

welkom! vette fiets! mocht je toevallig een blauwe rechts gestuurde is200 willen, mijne is te koop :-P succes met de zoektocht!

Sorry, het blauw staat me tegen. Rechtsgestuurd echter vind ik juist wel weer leuk. :)

Welkom dude, mooie intro ..... btw ik zoek een RWD fiets, kun je die voor me maken?

Moet dit sarcasme zijn die slecht uiit zn veren komt?
 
Ik bedoelde RHD (sorry)
Sarcasme?, nou nee.......... hou het er maar op dat ik geen gevoel voor humor heb.
 
Lomp.. Juist...

Klopt, daar heb je gelijk in, doelde meer op het totaal pakket, ook qua balans enzo maar maakt eigenlijk niet uit want je wilt geen track gaan rijden... maar de wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde zou doen. Ben wel benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat doen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Avuko
Nou allen, hartstikke bedankt voor het verwelkomen, maar een forum band zie ik niet snel gebeuren. Want ik ga er niet van uit dat veel mensen mijn muzikale aspiraties ook zien zitten. :P



groet joris

Hallo Joris,

Wat voor soort muziek mag dat dan wel zijn als je al bij voorbaat al zeg dat vele jouw muzikale aspiraties niet zullen zien zitten, waar moeten wij dan aan denken ?
Death Metal Crust of iets met meer dan twee akkoorden ;)
 
Klopt, daar heb je gelijk in, doelde meer op het totaal pakket, ook qua balans enzo maar maakt eigenlijk niet uit want je wilt geen track gaan rijden... maar de wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde zou doen. Ben wel benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat doen...


Laat ik me eerst maar eens bezig gaan houden met uiterlijk. Ik ben daar vaak nogal anders in dan anderen.

ik zat ergens te denken aan een backyard spoiler, 14 of 15 inch stalen racevelgen. Bullbar misschien weer.zeer zeker een dak/koffer rek. ik moet immers mijn fietsen mee kunnen nemen.

misschien her en der wat met popnagels doen als ik voor niet al te veel geld zijschermen kan vinden.

interieur weet ik nog niet of ik me daar aan ga wagen. zien er vaneigen al gelikt uit. misschien een achterkooi erin bouwen of ipv een kooi alleen maar members bouwen.

ik heb hier op het forum nog niemand gezien die echt over de top wilde gaan met zo een klasse auto als een lexus.


Hallo Joris,

Wat voor soort muziek mag dat dan wel zijn als je al bij voorbaat al zeg dat vele jouw muzikale aspiraties niet zullen zien zitten, waar moeten wij dan aan denken ?
Death Metal Crust of iets met meer dan twee akkoorden ;)


Mag je mij echt gaan uitleggen wat een dode metaal korst is. non reactief roest?

Muzikaal lig ik ergen tussen louis armstrong en slayer in. Muziek makend zit ik bijhoorlijk veel tussen pantera, unida en godsmack in.

alle lexus rijders die ik ooit ontmoet heb, die hebben nog nooit gehoord van deze stijlen aan muziek. :P
 
bestempel je nu Lexus rijders als een type die niet over de top wil gaan of die alleen mainstream muziek kan waarderen
dan zit je fout beste Joris

als ik dit zo lees snap ik niet waarom je een lexus wilt om te verbouwen
als je een drifter zoekt zou ik eerder kijken bij een BMW , veel goedkoper om om te bouwen

en laat ik je even kennismaken met een stel Lexus rijders die hun bakkie aardig verbouwd hebben
DSC00224.JPG
DSC00219.jpg
 
Maar dat is geen bullbar, dat is een fietsenrek....... In Amsterdam tenminste wel. ;-)