Even voorstellen

Jari

Nieuw hier
3 mei 2021
11
14
3
Goedemiddag!

Na erop gewezen te zijn dat dit nog een van de mooie actieve fora zijn die niet zijn veranderd in zielloze Facebookgroepen besloten om een account te maken :) Eerst even voorstellen wie ik zelf ben:

Ik ben Jari, 23 jaar oud. Ik kom oorspronkelijk uit Limburg maar ben bijna 5 jaar geleden naar Arnhem verhuisd om daar mijn huidige studie Automotive Engineering aan de HAN te beginnen. Hier heb ik al gauw mijn draai gevonden en vond in mijn tweede jaar dat er een auto moest komen. De keuze is toen op een beige Lexus IS200 business uit 204 gevallen. Er stond 205k km op de klok en er zat een volleren interieur in. Ook had de auto een setje TTE bumperlipjes en een set Apex verlagingsveren. Verder was het ding helemaal standaard, een leeg canvas voor mij om aan te leren sleutelen en een mooi project van te maken. Hoe dit project verlopen is zal ik verder uitwijden in het Project gedeelte van het forum :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Hallo Jari, welkom hier, heb je ook foto's?
Je moet wel een heel bijzonder exemplaar hebben, waarschijnlijk met een paard ervoor uit het jaar 204? In iedergeval zal je zowiezo met een Lexus uit dat bouwjaar geen electronische problemen hebben :)
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

Jari

Nieuw hier
3 mei 2021
11
14
3
Er zit inderdaad een paard onder de kap, gelukkig is de Lexus na dik 800 jaar nog steeds in prima staat en verbruikt hij beperkt hooi. Zonder gein, plaatje is onderweg!
20210424_105329.jpg

20210424_105158.jpg
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ik dacht dat dat er goed uitzag voor een Lexus van meer dan 1800 jaar! :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jari