Even voorstellen

sradje

Nieuw hier
27 jan 2022
5
2
3
Beste leden,
Ik zit nu te wachtten op aflevering van mijn is300H, dinsdag aangeschaft......Wachtten duurt laannngggggggg...
Ik ben helemaal weg van de looks van de auto, alleen mis ik de zichtbare dempers... `iemand hier al een oplossing voor zonder de hele achterkant te hoeven te verbouwen?
Alvast bedankt!!!
Gr rene de Beer uit Almere
 

Bijlagen

  • lexus-is-300h-business-line-pro-300h-business-line-pro.jpeg
    lexus-is-300h-business-line-pro-300h-business-line-pro.jpeg
    137,3 KB · Weergaven: 48
  • Leuk
Waarderingen: Johno en RoelVB

willemSeles

Actief
10 nov 2020
110
57
28
Welkom sradje-rene , plaatsgenoot. Als je ooit een zwarte is300h tegenkomt met kenteken KF- ben ik het.
ps zelf meer een fan van de electric look ,wat vooruitstrevender in mijn ogen.
mvg,
 
18 mei 2020
141
61
28
Beste leden,
Ik zit nu te wachtten op aflevering van mijn is300H, dinsdag aangeschaft......Wachtten duurt laannngggggggg...
Ik ben helemaal weg van de looks van de auto, alleen mis ik de zichtbare dempers... `iemand hier al een oplossing voor zonder de hele achterkant te hoeven te verbouwen?
Alvast bedankt!!!
Gr rene de Beer uit Almere
Gefeliciteerd met je mooie auto 👌
 
  • Leuk
Waarderingen: sradje

sradje

Nieuw hier
27 jan 2022
5
2
3
Beste leden,
Ik zit nu te wachtten op aflevering van mijn is300H, dinsdag aangeschaft......Wachtten duurt laannngggggggg...
Ik ben helemaal weg van de looks van de auto, alleen mis ik de zichtbare dempers... `iemand hier al een oplossing voor zonder de hele achterkant te hoeven te verbouwen?
Alvast bedankt!!!
Gr rene de Beer uit Almere
Mijn kenteken begint met 3-xk zie je in Almere!
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
381
63
Môge! Gefeliciteerd, mooie auto! Exact dezelfde als de mijne, kleur, uitvoering.... ;)
 

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
Welkom sradje-rene , hier ook plaatsgenoot. Als je ooit het oermodel is300 (sedan) tegenkomt met kenteken 98-JB- ben ik het.
Bij dit model is de enige (dikke) pijp wel zeer duidelijk zichtbaar.