Even voorstellen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

sradje

Nieuw hier
27 jan 2022
5
2
3
Beste leden,
Ik zit nu te wachtten op aflevering van mijn is300H, dinsdag aangeschaft......Wachtten duurt laannngggggggg...
Ik ben helemaal weg van de looks van de auto, alleen mis ik de zichtbare dempers... `iemand hier al een oplossing voor zonder de hele achterkant te hoeven te verbouwen?
Alvast bedankt!!!
Gr rene de Beer uit Almere

Bijlagen

• lexus-is-300h-business-line-pro-300h-business-line-pro.jpeg
    lexus-is-300h-business-line-pro-300h-business-line-pro.jpeg
    137,3 KB · Weergaven: 104
  • Leuk
Waarderingen: Johno en RoelVB
Welkom sradje-rene , plaatsgenoot. Als je ooit een zwarte is300h tegenkomt met kenteken KF- ben ik het.
ps zelf meer een fan van de electric look ,wat vooruitstrevender in mijn ogen.
mvg,

Beste leden,
Ik zit nu te wachtten op aflevering van mijn is300H, dinsdag aangeschaft......Wachtten duurt laannngggggggg...
Ik ben helemaal weg van de looks van de auto, alleen mis ik de zichtbare dempers... `iemand hier al een oplossing voor zonder de hele achterkant te hoeven te verbouwen?
Alvast bedankt!!!
Gefeliciteerd met je mooie auto 👌

• Leuk
Waarderingen: sradje
Beste leden,
Alvast bedankt!!!
Mijn kenteken begint met 3-xk zie je in Almere!

Môge! Gefeliciteerd, mooie auto! Exact dezelfde als de mijne, kleur, uitvoering.... ;)

Welkom sradje-rene , hier ook plaatsgenoot. Als je ooit het oermodel is300 (sedan) tegenkomt met kenteken 98-JB- ben ik het.
Bij dit model is de enige (dikke) pijp wel zeer duidelijk zichtbaar.