Even voorstellen

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
Nee ik ben niet helemaal nieuw op dit forum. Mijn Naam is Bernard Roerink, men noemt mij Bertje. Niets meer aan te doen :) Rij met een IS 200 executive automaat. De auto is conform Lexus voorschrift onderhouden, nu 237.000 kilometers gereden. Voor een automaat is hij zuinig. Zo'n 9 liter per 100 kilometer. Maar dan moet ik mij wel een beetje inhouden en met gevoel rijden en dat k?n best. Tot nu toe is de grootste reparatie een set schokdempers geweest, 2 stuks waren lek. 1 Voor en 1 achter en ja, dan moet je wel alle 4 doen en dat is ook gedaan. Kostte wel wat energie om dat voor "normaal "geld in orde te krijgen. Maar dat is gelukt. Verdwenen was ook het lichte rammeltje waarvan een niet Lexus dealer met enige zekerheid wist dat de fusees op waren. De Lexus dealer zij: niet waar. Hij had gelijk, ze zijn nog helemaal goed. Ik blij, de Koni leverancier, een zeer goede uitlijner overigens, keek wat vreemd op. Bij Lexus zijn ze niet gek, ik zit bij de dealer in Enschede met die zeer bijzondere monteur. U weet toch? Er moet nu gewerkt worden aan wat lichte lakschade, van het type steenslag. En, boven de voorruit. Doen we als het wat fijner weer wordt. En ook de luidspreker in de hoedenplank is ver onder de maat. Dat was ik al zo lang van plan, nu komen er toch een setje top Herz units in. Passen perfect, alleen andere stekkertjes-klaar. Ik heb ze in de VR6 ook, ?cht goed. Verder? Niets. Fijne auto zo'n 200. Ik wil er zeker 300.000 kilometer mee sturen en d?n, ja dan wil ik toch zo'n mooier 8-cylinder ISF. W?t een mooi blok, zo moet een V8 opgebouwd zijn. Enfin. Veel groetjes van mij :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom :) Een is-F is hier toch wel een beetje de jongensdroom :)

Is200, prettige auto :rulez:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op 't forum Bertje!

Ik zag je al voorbij komen met wat onderhoudsvragen, dus die 3 ton zul je vast wel gaan halen ;)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum!

wie wilt geen ISF ;) maar die 3 ton moet makkelijk te doen zijn :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!! en bij die km stand moet natuurlijk altijd het een en ander aan gedaan worden, maar na een kleine opknapbeurt kan de auto van jou vast wel de 300.000 halen :)

Enne een ISf is ook ons droom auto hoor!! hahaha

Mocht je in de gelegenheid zijn om een bezoek te brengen aan onze meeting, dan ben je van harte welkom!

Voor het aanmelden en overige informatie van de Meeting: viewtopic.php?f=1&t=2642#p44217
 

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
:angel: Er staat een IS f bij mijn Lexus dealer in Enschede, te koop. Zak't doon of za'k ut nig doon. Het is wel een kanon zegh.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
welkom Bernard. Als je kunt maak dan je droom waar..... Dus gaan voor die ISF :rulez:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Als het in je plannen past: gewoon doen! Live is too short to not enjoy it ;)