- 29 okt 2011
- 83
- 0
- 0
Nee ik ben niet helemaal nieuw op dit forum. Mijn Naam is Bernard Roerink, men noemt mij Bertje. Niets meer aan te doen
Rij met een IS 200 executive automaat. De auto is conform Lexus voorschrift onderhouden, nu 237.000 kilometers gereden. Voor een automaat is hij zuinig. Zo'n 9 liter per 100 kilometer. Maar dan moet ik mij wel een beetje inhouden en met gevoel rijden en dat k?n best. Tot nu toe is de grootste reparatie een set schokdempers geweest, 2 stuks waren lek. 1 Voor en 1 achter en ja, dan moet je wel alle 4 doen en dat is ook gedaan. Kostte wel wat energie om dat voor "normaal "geld in orde te krijgen. Maar dat is gelukt. Verdwenen was ook het lichte rammeltje waarvan een niet Lexus dealer met enige zekerheid wist dat de fusees op waren. De Lexus dealer zij: niet waar. Hij had gelijk, ze zijn nog helemaal goed. Ik blij, de Koni leverancier, een zeer goede uitlijner overigens, keek wat vreemd op. Bij Lexus zijn ze niet gek, ik zit bij de dealer in Enschede met die zeer bijzondere monteur. U weet toch? Er moet nu gewerkt worden aan wat lichte lakschade, van het type steenslag. En, boven de voorruit. Doen we als het wat fijner weer wordt. En ook de luidspreker in de hoedenplank is ver onder de maat. Dat was ik al zo lang van plan, nu komen er toch een setje top Herz units in. Passen perfect, alleen andere stekkertjes-klaar. Ik heb ze in de VR6 ook, ?cht goed. Verder? Niets. Fijne auto zo'n 200. Ik wil er zeker 300.000 kilometer mee sturen en d?n, ja dan wil ik toch zo'n mooier 8-cylinder ISF. W?t een mooi blok, zo moet een V8 opgebouwd zijn. Enfin. Veel groetjes van mij 

