Flyaudio in LEXUS IS250 van bjr. 2006

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Beste Lexus rijders,

sinds kort heb ik een Lexus IS250. Ik heb een flyaudio in mijn auto, maar jammer genoeg is dit volgens mijn de eerste generatie omdat er geen usb aansluting in is. Ik heb alleen een aux ingang voor een mini jack-plug om muziek af te spelen. Ook kan ik geen dvd film afspelen tijdens het rijden. Hoe kan ik dit activeren? Of uitschakelen???
Kan iemand mij daarbij helpen>?>?

Is er ook een aansluiting op dit systeem waar ik extra scherm op kan plaatsen??
Een usb aansluiting is heel erg duur had ik op dit forum begrepen, is er een alternatief voor dit???


Alvast mijn dank,

gr

Boyke
 

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Alan zei:
Boyke

Volgens mij heb je gewoon origineel navigatie en geen flyaudio?

Ik heb de allereerste flyaudio en ook de eerste generatie, en hier kan ik dvd op afspelen en heb ook USB iPod etc.

Vandaar dat je het menu misschien niet kan benaderen of vinden.

Check even of je niet de originele hebt?

Beste Alan,

Ik weet het niet precies....heb geen usb aansluiting, maar er staat wel Mark Levinson audio op, ik zal hier een foto van maken en sturen. ik heb er niet zoveel ervaring met Lexus en daarom zoek ik info hierop. ben blij dat jullie me helpt met deze informatie. bedankt ervoor.

Maar dus dan heb ik geen Flyaudio maar een Mark levinson? klopt het?? of is het gewoon een originele van Lexus??
Kan je dit wel zien op een foto?? zal het zometeen voor je sturen...

in ieder geval alvast mijn dank!

gr

boyke
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Mark. En levinson is dus originele van Lexus, dus mijn gedachte klopt, je hebt geen flyaudio.

Informeer bij alor, hij heeft Mark en levinson en een module voor iPod en volgens mij ook USB?
 

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Alan zei:
Mark. En levinson is dus originele van Lexus, dus mijn gedachte klopt, je hebt geen flyaudio.

Informeer bij alor, hij heeft Mark en levinson en een module voor iPod en volgens mij ook USB?

Beste Alor,

Na onderzoeken zijn wij toch uitgekomen, ik heb een Mark en Levinson systeem in mijn auto. Volgens Alan heb jij ook zo een systeem.

Nu had ik een paar vragen,

ik (passagier) wil graag dvd kijken tijdens het rijden
is er iets op aan te sluiten waardoor ik een usb stick op kan aansluiten??
en als laatste vraaag, ik wil twee hoofdschermen op dit systeem aansluiten is dit ook mogelijk??

graag uw deskundigheid op dit gebied....

dank u alvast,

gr

boyke
 

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Alor zei:
De link die Hube geeft heb ik idd.
De Vaistech heeft oa een USB en iPod aansluiting en werkt geheel via de orginele interface van je ML systeem, dat wil zeggen, iPod oid aansluiten en je dvd toets krijgt twee functies:- dvd (zoals je nu hebt ) en de tweede functie :- iPod of USB afspelen.
Geheel incl je afspeellijsten op het scherm met tiptoets en functies die je nu ook aan het stuur hebt.
Een Grom Interface (Google ff) kan je ook gebruiken maar ik geloof dat je met deze niet alle functies van je originele systeem kan gebruiken (lees: skippen via je iPod)
Dit laatste kan ik niet bevestigen, misschien hier iemand anders.
Tenslotte een dvdtje kijken onder het rijden zou je toch de handrem/omleiding moeten doen.
Ik hoop je op weg geholpen te hebben, zo niet pm maar want nu tik ik alles ff weg op m'n iPhone.

Gegroet

Hai, bedankt voor uw reactie!,

Die dvdtje kijken ga ik toch die handrem omleiding doen en opzoeken hoe het moet.
Ik ga bij VAIS kijken op de site heb een mail gestuurd naar hun om te vragen wat de huidige prijs is.
Ik zag op ebay voor 299,= in duitsland.
Grom ga ik even googlen, kijken of ik wat wijzer kan worden.

bedankt tot nu toe,

ik laat je weten......
nogmaals heel erg bedankt

gr

Boyke
 

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Alor zei:
Wat GWS zegt!!
Laat voor een paar centen dat door de dealer doen.
Dan weet je zeker dat het goed gebeurt.

ben net naar de dealer in Den Haag geweest, Forepark Louwman, deze vraagt mij 375,= euro voor om het in te bouwen. vind het wel een beetje duur...
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
boyke zei:
Alor zei:
Wat GWS zegt!!
Laat voor een paar centen dat door de dealer doen.
Dan weet je zeker dat het goed gebeurt.

ben net naar de dealer in Den Haag geweest, Forepark Louwman, deze vraagt mij 375,= euro voor om het in te bouwen. vind het wel een beetje duur...

Ik had het enkele berichten geleden enkel en alleen over de omleiding voor de ML. In Rotjeknor betaal je rond de 120 euro incl. (schatting 2014 tov 2013). Je kunt hun eens vragen wat de prijs wordt voor totale inbouw van andere kastjes. Als je uit 020 komt reken op het dubbele :p
Hoe ze in De Haag met een vork schrijven kun je oa hier lezen viewtopic.php?f=14&t=4709&hilit=raoul

Succes
 

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Ik had het enkele berichten geleden enkel en alleen over de omleiding voor de ML. In Rotjeknor betaal je rond de 120 euro incl. (schatting 2014 tov 2013). Je kunt hun eens vragen wat de prijs wordt voor totale inbouw van andere kastjes. Als je uit 020 komt reken op het dubbele :p
Hoe ze in De Haag met een vork schrijven kun je oa hier lezen viewtopic.php?f=14&t=4709&hilit=raoul

Succes


Bedankt voor uw reactie.....verder niemand die het zelf heeft gedaan?

Rotjeknor?? waar is dat??


in ieder geval bedankt allen voor uw reacties!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Boyke,

Rotjeknor is Rotterdam.

inbouw van Vaistech is niet heel veel werk, het is een kwestie van nauwkeurig en voorzichtig te werk gaan. heb je wel wat ervaring met zulke werkzaamheden?
 
Laatst bewerkt:

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
Boyke,

Rotjeknor is Rotterdam.

inbouw van Vaistech is niet heel veel werk, het is een kwestie van nauwkeurig en voorzichtig te werk gaan. heb je wel wat ervaring met zulke werkzaamheden?

Hoi Alan,

Ik heb, jammer genoeg geen ervaring met dit soort werkzaamheden.....:(
ik heb wel iemand gevonden, maar in Enschede....en ik woon in Zoetermeer.
Maar ben nog op zoek naar iemand hier in de buurt...

gr
Boyke
 

boyke

Hoort erbij
23 dec 2013
28
0
0
inmiddels gelukt, heb iets op internet kunnen vinden en hiermee de klus geklaard, althans tot nu toe.

Rest nog de hoofdsteunen......is er een uitgang in dit systeem waar ik mijn hoofdsteunen aan kan sluiten??? wie o wie heeft dit ooit gedaan???