Foto RX 450H donker grijs presidentline

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
86
25
18
Goedemorgen, ik ben weer op jacht naar een nieuwe RX 450H liefst een donkergrijze Presidentline.
Heeft iemand een versie in donkergrijs en zou diegene wat foto's met mij willen delen?

Bedankt voor input. Maar ik wilde eigenlijk een foto van iemand die er 1 bezit. Ik zit hevig te twijfelen over de kleur namelijk. En de donker grijze versie van de president i c.m. presidentvelgen(modeljaar 2027) moet ik gewoon zien. Maar ze zijn schaars....

Bedankt voor input. Maar ik wilde eigenlijk een foto van iemand die er 1 bezit. Ik zit hevig te twijfelen over de kleur namelijk. En de donker grijze versie van de president i c.m. presidentvelgen(modeljaar 2027) moet ik gewoon zien. Maar ze zijn schaars....
Robin, ik weet het niet hoor maar staat er nergens 1 bij een dealer?? Dan kun je het in het echie zien hoe die kleur staat. Of als alternatief misschien deze kleur op een NX?

Is die MY2027 dan zo anders dan wat er op de Lexus.nl site staat in de configurator? Volgens mij hebben alle uitvoeringen dezellfde 21inch velgen en de kleur is ook niet nieuw. Tenzij het voor MY2027 allemaal anders wordt.
Kleur Sonic Grey is volgens mij hetzelfde als mijn NX.

1775504627991.png

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan v S
Ik heb destijds in Arnhem in een NX sonic titanium proef gereden. Was wel een mooie kleur ook, maar ben uiteindelijk voor blauw gegaan 😊😎

Helaas is er inderdaad erg weinig keuze in de te kiezen kleuren de laatste jaren. Als Matador rood een optie was voor de RZ had ik dat gekozen, een van de mooiste Lexus kleuren. En niet te vergeten dat prachtige groen van de LC 500 van @Raine!

De meest verschrikkelijke kleur is deze "Primer" kleur. Ik vind dat echt onbegrijpelijk en weer zo'n Hype die sommigen willen volgen:
1775548932357.png

Waarom kiezen de meeste mensen allemaal van die saaie "kleuren" :eek:
Grijs met zwart interieur..... Durf eens te leven en kies wat je echt mooi vindt ;)
Waarom moeten mensen voor andere mensen 'beslissen' welke kleur ze moeten kiezen?
Dat is een persoonlijk iets waar een opmerking zoals die van jou geen invloed op zal hebben.
Zoveel mensen zoveel wensen.

• Leuk
Waarderingen: Sam_IS300h en Bobusa
Waarom moeten mensen voor andere mensen 'beslissen' welke kleur ze moeten kiezen?
Dat is een persoonlijk iets waar een opmerking zoals die van jou geen invloed op zal hebben.
Zoveel mensen zoveel wensen.
Puur een waarneming en mijn ergenis 😉

Bedankt....ik vind keuze optie qua kleur vrij minimalistisch bij Lexus. Nu heb ik zwart. En ik snap dat een open vizier je bij andere kleuren kan brengen. Maar ik denk ook aan de inruilwaarde. Lexus heeft al niet een breed koperspubliek...Een groene vind ik ook best mooi heeft zelfs geen meerprijs(waarom weet ik niet) Maar wat gaat die over een paar jaar opleveren?

Bedankt....ik vind keuze optie qua kleur vrij minimalistisch bij Lexus. Nu heb ik zwart. En ik snap dat een open vizier je bij andere kleuren kan brengen. Maar ik denk ook aan de inruilwaarde. Lexus heeft al niet een breed koperspubliek...Een groene vind ik ook best mooi heeft zelfs geen meerprijs(waarom weet ik niet) Maar wat gaat die over een paar jaar opleveren?
Koop je de auto voor jezelf of voor de volgende eigenaar?
Ik zou zelf 2e hands zeker naar een mooie sjieke groene kijken, of blauw. Ik wil juist geen saaie grijze of zwarte. Maarja, smaak .... I know.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Hier voor de RX toch maar voor blauw gegaan, icm licht interieur vond ik dat een heel mooie combi. Blauwe kleur lijkt net paars, maar als die vol in de zon staat is het metallic bling bling effect wel errug fraai, vind ik zelf☺️😊

• Leuk
Waarderingen: quattrootje