Robin, ik weet het niet hoor maar staat er nergens 1 bij een dealer?? Dan kun je het in het echie zien hoe die kleur staat. Of als alternatief misschien deze kleur op een NX?Bedankt voor input. Maar ik wilde eigenlijk een foto van iemand die er 1 bezit. Ik zit hevig te twijfelen over de kleur namelijk. En de donker grijze versie van de president i c.m. presidentvelgen(modeljaar 2027) moet ik gewoon zien. Maar ze zijn schaars....

Waarom moeten mensen voor andere mensen 'beslissen' welke kleur ze moeten kiezen?Waarom kiezen de meeste mensen allemaal van die saaie "kleuren"
Grijs met zwart interieur..... Durf eens te leven en kies wat je echt mooi vindt![]()
Puur een waarneming en mijn ergenisWaarom moeten mensen voor andere mensen 'beslissen' welke kleur ze moeten kiezen?
Dat is een persoonlijk iets waar een opmerking zoals die van jou geen invloed op zal hebben.
Zoveel mensen zoveel wensen.

Precies! Kies de kleuren met je hart

Koop je de auto voor jezelf of voor de volgende eigenaar?Bedankt....ik vind keuze optie qua kleur vrij minimalistisch bij Lexus. Nu heb ik zwart. En ik snap dat een open vizier je bij andere kleuren kan brengen. Maar ik denk ook aan de inruilwaarde. Lexus heeft al niet een breed koperspubliek...Een groene vind ik ook best mooi heeft zelfs geen meerprijs(waarom weet ik niet) Maar wat gaat die over een paar jaar opleveren?