Fotoshoot

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
niels in welke regio wil je foto's maken, en aan wat voor vergoeding zat je te denken ?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zouden dan alle hybrides op een weiland tussen de koeien gefotografeerd moeten worden en b.v mijn oldskool op de achtergrond de petrochemische industrie , want V8
Wel de waarheid! :p

Uiteraard, en als gezegd, is dit alles subjectief. Reportage in de rosse buurt lijkt mij dan weer gaaf :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Wel de waarheid! :p

Uiteraard, en als gezegd, is dit alles subjectief. Reportage in de rosse buurt lijkt mij dan weer gaaf :thumbsup:

Met je groene hoerensloep ?
Of meer vanwege de algehele kleur van de verlichting ?
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
niels in welke regio wil je foto's maken, en aan wat voor vergoeding zat je te denken ?

Ik woon in Den Haag, dus de randstad is voor mij makkelijk bereikbaar.
Qua vergoeding denk ik aan iets wat de brandstofkosten dekt als ik ergens heen moet rijden.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Met je groene hoerensloep ?
Of meer vanwege de algehele kleur van de verlichting ?
Zou ik nu een coupe hebben.... :p
Qua kleur vloekt het, maar dat heeft ook zijn charme.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik ben wel een import-hagenees hoor!
Ik val vol in de vooroordelen hierzo, niet te geloven... :p
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Weh, gelukkig niet!

Ik ben geboren brabander, getogen gelderlander en heb de afgelopen paar jaar in Duitsland gewoond.
De perfecte combi van gezelligheid, ABN en gr?ndlichkeit.
Ik weet nog niet wat Den Haag daar voor positiefs aan gaat toevoegen (al vind ik de stad wel super!)...

:p
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ben ik weer, na een drukke tijd qua werk en bijbehorende neveneffecten heb ik weer tijd om mijn hobby op te pakken ..... mooie locatie's zat.
Ik zoek nog een naakt model voor op de motorkap, welke ik tegen kleine vergoeding vol mag schieten.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ben ik weer, na een drukke tijd qua werk en bijbehorende neveneffecten heb ik weer tijd om mijn hobby op te pakken ..... mooie locatie's zat.
Ik zoek nog een naakt model voor op de motorkap, welke ik tegen kleine vergoeding vol mag schieten.

Een naakt model, man of vrouw mogelijk dus, wat is je voorkeur, hihi :) Enne leuk dat je er weer bent.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Ben ik weer, na een drukke tijd qua werk en bijbehorende neveneffecten heb ik weer tijd om mijn hobby op te pakken ..... mooie locatie's zat.
Ik zoek nog een naakt model voor op de motorkap, welke ik tegen kleine vergoeding vol mag schieten.

wat wil je dan precies volschieten ?
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
:):)

Zou ik ook wel willen, alleen ze zien er 9 van de 10 keer uit alsof je ze gratis bij een pak wasmiddel krijgt.