Fotoshoot

niels in welke regio wil je foto's maken, en aan wat voor vergoeding zat je te denken ?

Zouden dan alle hybrides op een weiland tussen de koeien gefotografeerd moeten worden en b.v mijn oldskool op de achtergrond de petrochemische industrie , want V8
Wel de waarheid! :xp

Uiteraard, en als gezegd, is dit alles subjectief. Reportage in de rosse buurt lijkt mij dan weer gaaf :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: RoelVB
Wel de waarheid! :xp

Uiteraard, en als gezegd, is dit alles subjectief. Reportage in de rosse buurt lijkt mij dan weer gaaf :thumbsup:

Met je groene hoerensloep ?
Of meer vanwege de algehele kleur van de verlichting ?

niels in welke regio wil je foto's maken, en aan wat voor vergoeding zat je te denken ?

Ik woon in Den Haag, dus de randstad is voor mij makkelijk bereikbaar.
Qua vergoeding denk ik aan iets wat de brandstofkosten dekt als ik ergens heen moet rijden.

Met je groene hoerensloep ?
Of meer vanwege de algehele kleur van de verlichting ?
Zou ik nu een coupe hebben.... :xp
Qua kleur vloekt het, maar dat heeft ook zijn charme.

Ik ben wel een import-hagenees hoor!
Ik val vol in de vooroordelen hierzo, niet te geloven... :p

Weh, gelukkig niet!

Ik ben geboren brabander, getogen gelderlander en heb de afgelopen paar jaar in Duitsland gewoond.
De perfecte combi van gezelligheid, ABN en gr?ndlichkeit.
Ik weet nog niet wat Den Haag daar voor positiefs aan gaat toevoegen (al vind ik de stad wel super!)...

:P

Ben ik weer, na een drukke tijd qua werk en bijbehorende neveneffecten heb ik weer tijd om mijn hobby op te pakken ..... mooie locatie's zat.
Ik zoek nog een naakt model voor op de motorkap, welke ik tegen kleine vergoeding vol mag schieten.

Ben ik weer, na een drukke tijd qua werk en bijbehorende neveneffecten heb ik weer tijd om mijn hobby op te pakken ..... mooie locatie's zat.
Ik zoek nog een naakt model voor op de motorkap, welke ik tegen kleine vergoeding vol mag schieten.

Een naakt model, man of vrouw mogelijk dus, wat is je voorkeur, hihi :) Enne leuk dat je er weer bent.

wat wil je dan precies volschieten ?

:):)

Zou ik ook wel willen, alleen ze zien er 9 van de 10 keer uit alsof je ze gratis bij een pak wasmiddel krijgt.