Ft86 concept 2

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hube zei:
Ik hoop alleen dat die boxer uit de volgende generatie IS blijft!

6 cilinder boxer dan?
Boxer is wel haast het mooiste blok wat je kunt hebben ivm trillingen.


gr. koen
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
kwp zei:
Hube zei:
Ik hoop alleen dat die boxer uit de volgende generatie IS blijft!

6 cilinder boxer dan?
Boxer is wel haast het mooiste blok wat je kunt hebben ivm trillingen.


gr. koen

?! 6 in lijn, ja, maar een 6 boxer? shaken... not stirred als je het mij vraagt..
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
En de naam voor deze auto die wederom wordt genoemd,.... Celica. Al wil Louwman dit niet bevestigen.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Celica??? Neey vind ik eigenlijk niet kunnen... Zou eigenlijk de corolla coupe moeten heten.

Just like Levin or Trueno.

Motor voorin, aandrijving achter. Is gewoon een corolla....

Verder vind ik, dat als die auto er is, er een nieuwe film moet komen. Net zoals Initial D.
De AE86 drift film, allertijden.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
hahhaha ja das waar, maar de AE86 is ook pas na bijna 20 jaar een cultauto geworden. Dat zie ik de FT nog niet doen, de setup van een corolla of levin was ook iets anders, nu met die boxermotoren moet ik het nog maar zien.

een gedeelte van de cult was ook die revhappy 4 AGE motor, dat zit er dus niet meer in die 8500 toeren.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Nou volgens mij is die cult, net pas in Nederland gekomen, maar was hij in Japan allang aan de gang.

Ik heb ook gehoord, dat dit een wat goedkopere auto word, om de "jeugd" meer aan te zetten om deze auto te kopen.

Dus wie weet zijn er al snel, tuningsmogelijkheden, te verkrijgen. Kijk naar de Impreza's, daar is echt veel voor te krijgen om die sneller te maken. :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Die cult is hier nooit geweest overigens, de driftscene heeft deze auto op de kaart gezet. Het is altijd een ondergewaardeerde auto geweest dat corollaatje, een golf gti nee dat was het!!!!

En de auto wordt in de VS op de markt gezet voor de jongeren, daar heet hij overigens Scion, en over tuningsparts van Toyota, laat me niet lachen, probeer jij maar eens op een normale manier TRD parts te krijgen, of Tom's spullen, nee daar steekt Toyota Europa weer lekker een stokje voor let maar op. Ze hebben het geprobeerd met TTE, maar dat is inmiddels ook ter ziele na het F1 debacel van Toyota.

Dus, de tijd zal het leren, en ooh ja de Ft gaat niet goedkoop worden, let maar op.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Introductie december 2011 Tokyo motorshow,........................ :rulez:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
hmmm, duurt nog veel te lang. Grrr. Ben toch wel benieuwd. Maar om er nou helemaal voor naar Tokyo te gaan, is ook zo iets.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik dacht dat de instap ergens in de 30k kwam te liggen.





gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Haha wat ie eigenlijk zegt: Er zit niks in wat onnodig is, de motor moet je swappen met een Subaru WRX motor, rolkooi erin en driften maar!

Ik mag die vent wel :rulez:




gr. koen
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Hmm ben echt benieuwd of hij betaalbaar gaat worden. Kan niet wachten tot hij in de showroom staat.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Je gaat je Lex toch niet inruilen :O

(ik kan ook niet wachten tot ie er is, leen ik 'm ff een weekendje van me baas)

gr. koen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja en dan sneaky erop plakken, denk dat het nog lang duurt voor ze het door hebben...




gr. koen