- 11 jan 2014
- 2.542
- 140
- 63
Dat doet serieus niemand toch meer tegenwoordig? :brr:..erger dan een motorkap in carbon wrappen
Die johanm heeft dat ook gedaan lol
Of walvis... of zandloper...Vind het ook niks. Maar ik hoor niemand over de grill. (waterval grille noemen ze dat geloof ik) Vind ik ook niet staan eigenlijk.
Dit is omdat auto's van tegenwoordig gewoon vrij goed presteren. En de Normale RC heeft inderdaad een te sportieve uiterlijk voor de geleverde prestaties. Zelfde als bij de vrij jonge GT86buiten dat de RC cosmetisch is mishandeld vind ik de 300 hybride uitvoering met een top van 190 en in 8.6 sec naar de 100 niet echt sportwagen waardig , beetje `wil wel maar kan niet `auto....
Zou ik me niet druk over maken. Er zijn zeker mensen die het wel zullen waarderen.Met al die reacties van jullie over "plakspul" heeft het weinig zin om naar een nieuw Lexus-event te komen aangezien het niet echt gewaardeerd wordt! Of toch wel????
Plakspul, plakfolie, wrapfolie, grote stickervel. Hoe je het noemen wiltMet al die reacties van jullie over "plakspul" heeft het weinig zin om naar een nieuw Lexus-event te komen aangezien het niet echt gewaardeerd wordt! Of toch wel????
Ieder zijn mening, zo is het!Dit is een forum, niet het Libelle gastenboek.