Gestolen IS200

:O jeetje joh, niet normaal!

Gewoon op je werk gestolen, hoe kun je een hard werkend persoon zoiets aandoen. :(

Hoop maar dat je collega's ehm voor de gein hebben verstopt!

Veel sterkte !! hoop dat ie snel terug is !!
 
Metalfreak zei:
Damn, wat kut. Dacht altijd dat Lexus redelijk buiten beeld bleef wat betreft autodiefstal...

Heb 'm ook gedeeld op digitalracing.nl, meer mensen kunnen natuurlijk meer zien...

Bij afsluiten van de verzekering, een allrisk verzekering kreeg ik te horen dat ik in een aantal landen geen diefstal verzekering had, omdat lexus hoog op de lijst stond... meneer! mijn auto is 10 jr. oud..???
 
dat is k#%$$$
hou mn ogen open op de weg
succes met het verloop van de zoekacties
hoop dat hij boven water komt voor je,is altijd triest als ze aan je spullen zitten/jatten

greetz tonnetje
 
Dat is vreselijk balen, als je dit overkomt, heb de foto gedeeld en op facebook geplaast, mag hij in de buurt van Zwolle terecht komen, wie weet,, hopen op een goede afloop.
 
Beste lezers van het forum!

thx voor het delen van dit bericht!!

Zaterdag in het begin van de avond hebben ze mijn wagen terug gevonden!
Helaas heb ik hem vandaag pas mogen zien! Met schade aan mijn voorbumper en velgen. Morgen gaat hij naar de schade expert. Ik ga jullie op de hoogte houden hoe dit gaat aflopen!


Nogmaals iedereen bedankt!
 
Fijn dat hij er weer is, zonde van de schade, succes, met de goede afloop.
 
top dat hij terug is, hopelijk is de schade goed te herstellen!! we hebben je wel gemist vandaag dzjino!
 
Perfect, kan ik m'n uitgeprinte foto's weer weggooien.

"gelukkig" een gevalletje joy-riding en niet gestolen voor onderdelen of iets in die geest ,
want dan was de kans dat je auto teruggevonden werd heel klein.

Kortom je mag nog van geluk spreken, hoe stom dit ook klink :flowers:
 
Zoals al vaker geschreven: gelukkig lijkt het mee te vallen. Hoop dat schade voldoende vergoed gaat worden anders kost het je nog flink geld! :(
 
Aan de ene kant is het natuurlijk fijn dat hij terug is en hopelijk niet al teveel beschadigt.
aan de andere kant, je weet niet wat er mee gedaan is.
hopelijk blijft de schade beperkt, ik weet niet wat de verzekering hier nog in kan betekenen?
 
mlcoolj zei:
En Dzjino... Heb je nog meer nieuws?



Ik heb vanmorgen mijn auto naar de Lexus dealer in Breda gebracht. Deze gaat vanuit daar naar hun reparatie center.
Eerst moet er nog een expertise rapport uit gebracht worden. Dus daar moet ik nu op wachten!

Tijdens het rijden er achter gekomen dat ie niet lekker schakelt, dus ben bang dat ze met volle vaart over al die drempels hebben gereden.
 
:( klinkt alsof iemand je niet het beste wenste... zonde man.. hoop dat die te redden is...
 
Vaak is er veel verborgen slijtage wat je niet kan aantonen, dat is het meest vervelende :(
 
Lexus-dzjino zei:
mlcoolj zei:
En Dzjino... Heb je nog meer nieuws?



Ik heb vanmorgen mijn auto naar de Lexus dealer in Breda gebracht. Deze gaat vanuit daar naar hun reparatie center.
Eerst moet er nog een expertise rapport uit gebracht worden. Dus daar moet ik nu op wachten!

Tijdens het rijden er achter gekomen dat ie niet lekker schakelt, dus ben bang dat ze met volle vaart over al die drempels hebben gereden.

oef... klinkt niet goed... nou ik leef met je mee!