Gestolen IS200

Lexus-dzjino zei:
mlcoolj zei:
En Dzjino... Heb je nog meer nieuws?



Ik heb vanmorgen mijn auto naar de Lexus dealer in Breda gebracht. Deze gaat vanuit daar naar hun reparatie center.
Eerst moet er nog een expertise rapport uit gebracht worden. Dus daar moet ik nu op wachten!

Tijdens het rijden er achter gekomen dat ie niet lekker schakelt, dus ben bang dat ze met volle vaart over al die drempels hebben gereden.



Fingers crossed!
 
Keep us posted. Hoop dat het qua schade alleen blikschade is. Misschien is het een schakelstang.
 
Gelukkig heb je de lex terug! Liever terug met wat schade dan dat je enkel je kas terug ziet en dat alles verdwenen is.. Succes met de herstelling, en mss volg gps inbouwen? kun je haar vanop afstand stilleggen en weet je direct waar ze is :)
 
Vraag me af of zoon gps ding werk.
Als ze hem echt willen stelen om mee tenemen, kunnen ze vast daar ook wel iets aan doen....
 
Al bekend hoe ze hem mee hebben kunnen nemen? Misschien dat we iets kunnen doen om het te voorkomen of het op zijn minst moeilijker maken.

Alan zei:
Gps jammer of in een container en je doet niks meer tegen.
Uiteindelijk wil ik zelf een GPS tracker bouwen en om de twee opties die je noemt te voorkomen zou ik dan locatiebepaling a.d.h.v. GSM masten willen toevoegen.
 
Ja dat is zeker een optie, maar ook die zijn te omzeilen. Maar verder ben ik ook benieuwd hoe ze dat hebben geflikt.
 
Ja, heeft de auto geen klasse III alarm op? Als er geen schade aan de deur of ramen is hebben ze iets anders gedaan om binnen te komen..
 
lexusowner zei:
Ja, heeft de auto geen klasse III alarm op? Als er geen schade aan de deur of ramen is hebben ze iets anders gedaan om binnen te komen..


Ze hadden mijn sleutels gestolen uit mijn locker op het werk!! dus dan is het makkelijk om een wagen weg te halen!
 
Dan zou ik de politie zeker een intern onderzoek laten doen, want blijkbaar is het groot kans dat het een bekende van je is.
 
Dat denk ik ook. Misschien was het wel de bedoeling om je gewoon te laten schrikken en hebben ze toen de schade gereden. Hoe dan ook...ze moeten van jouw spullen afblijven of netjes vragen.
:X
 
wtf?! wat zijn dat voor grappen joh... ik hoop dat je erachter komt wie het heeft gedaan en hoe ze je locker open konden maken...
 
Even een kleine update nu 3 weken later baal ik nog erger!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje baal van de service die van dorst levert, voor mijn gevoel zijn ze een beetje laks in het regelen van de dingen die er moeten gebeuren.

Vanmorgen nog maar eens gebeld, naar mijn verzekeraar ( Allsecur ) werd ik netjes geholpen door een vriendelijke jonge dame ( Met wel een hele lieve stem )... Zij wist mij te vertellen dat er een tweede expertise rapport aangevraagd is, tevens werd mij verteld dat mijn auto tijdelijk in een ander opslag plaats staat omdat deze niet over een bepaalde drempel kon. Dit vind ik natuurlijk heel vreemd want welke auto garage maakt een drempel voor zijn entree..

Vorige week had ik al een keer gebeld met de schade afhandelaar en had ik mondeling afgesproken dat er met spoed andere sloten in de auto zouden komen. Zodat ik tijdelijk de auto terug kon krijgen omdat ( van Dorst ) mij geen vervangend vervoer kon regelen.. BEST apart dat dit niet kan ik heb er immers recht op. En als ik de auto terug krijg moet ik vervolgens een andere afspraak maken om de schade te herstellen.. Mooi kl*te dus rijd ik straks een week en of eventueel wel een maand rond met schade...

Maar ja ik baal dus al de ketter, hebben jullie ook wel eens zo iets meegemaakt??
 
Heb begrepen dat de schade afdeling van Lexus Breda net als van ons (toyota v dorst oosterhout) Schadenet Oosterhout is.. Dus indd vreemd dat hij ergens anders moet staan ivm een drempel, naar mijn weten zou die daar gewoon naar binnen moeten kunnen.. Maar weet er verder ook het fijne niet van :(
 
mooi balen man.. hoop dat de auto weer snel terug is naar haar oude staat...
 
Goed nieuws, voor het weekend heb ik de lex terug weliswaar nog wel met de schade! maar wel een nieuwe sloten set! zo kan eindelijk dan toch gewoon reizen naar mijn werk etc etc!

Daarna maken wij een vervolg afspraak om de rest van de schade te behandelen!
 
He man,
fijn dat ie boven water is. Ben er wat laat mee,maar heb het krankzinnig druk gehad.
Kunnen ze mogelijk uitlezen wat er mee is uitgespookt? Bijvoorbeeld overschrijding maximum toerental of zo?
Zou lullig zijn als je na afwikkeling van schade met motorproblemen wordt geconfronteerd of iets dergelijks.
Misschien toch maar ergens microswitch onderbrengen waarmee je de onsteking of brandstofvoorziening lamlegt.
Is simpel en heel effectief als ze je sleutels jatten. Als echte profesionals ermee weg willen helpt bijna niks.
We moeten maar hopen dat die jongens onze autos daarvoor te oud en te weinig winstgevend vinden.
Veel succes verder.