gezocht: subwoofer mark leverson

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
hallo.

mijn subwoofer van mijn ls430 president is overleden.
nieuw kost dit grapje 720 euro bij de lexus,
dus ik vraag hierbij of iemmand misschien iets weet.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hallo Dickrickydo,

Allereerst welkom .

Op Ebay.com staan div. Mark Levinson subwoofers nieuw en onder de 400 dollar

groet

Henny
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
Hallo henny,

Danku wel.. ik had ze inderdaad al zien staan.
omgerekend kwamen ze op 320 euro ofzo..
ik denk dat ebay mij wel gaat redden..
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
En dan? probeer ze eens te benaderen. sommigen zijn er wel bereid toe.

En anders kan ik wel wat regelen, transport duurt wel wat langer dan. Alleen hele lage verzendkosten
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Kijk even bij aanbieder NEXT-BID-WINS, klik bij hem ASK A QUESTION aan en SHIPPING, dan zie je dat deze aanbieder wel naar Nederland wil verzenden.
Houdt wel even rekening met de invoer kosten, de laatste keer dat ik wat in Amerika kocht moest ik zelf b.t.w. over de verzendkosten betalen.
Als de verkoper, geschenk of tweedehands op de verzendpapieren wil vermelden dan kan dat de invoerrechten beperken

groet

Henny
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
hallo henny ,
ik heb de man een mailtje gestuurd,
ik denk dat hij bedoeld met international shipping canada. want nederland zie ik nergens staan eerlijk gezegt

Do you ship internationally?
next-bid-wins: We will ship to Canada ONLY if requested. We do not offer "gift" or $10 custom values. We state and insure items for full value.



groet rick
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Mooi zo, maar wat is er eigenlijk aan de oude woofer defect en heb je een idee hoe deze defect is geraakt
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
ik heb geen idee... bij de wat hardere nummers kraakte die al een beetje bij de bas slag. maar op het laatst kraakte hij alleen maar nog... ook terwijl de radio zacht stond..
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
ik wil niet lullig doen maar ik kom niet helamaal uit een ei haha.. zo slim was ik wel.. de rubberen rand langs bovenkant van de woofer was ook her en der los,, dus deze is gewoon overleden.. en ik je leest hier en daar over repareren nieuwe rand dit en dat.. maar ik heb gewoon een nieuwe besteld en deze is onderweg..
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Rand los, spreekspoel loopt( waarschijnlijk )aan,
Het zou niet" moge mage "voor zo'n topmerk als Mark Leverson.
Ik heb 25 jaar oude KEF woofers in mijn garage liggen die nog als nieuw zijn,
Je moet wel hele rare dingen doen om een woofer zo te mishandelen dat deze defect raakt

In ieder geval nieuw is de oplossing, randen en spreekspoelen repareren is niet zo eenvoudig als het lijkt.
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
nee precies... de vorige eigenaar van de auto leek me niet echt een type die hardcore draaide op volle toeren maargoed.. op internet lees je wel meer over problemen met deze woofer...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat komt omdat het ding op je hoedenplank ligt, altijd zon er op. De foam randen die ze vaak gebruiken op fabrieks speakers vergaan daardoor.

Bose 901 heeft hetzelfde kwaaltje, 601 heb ik ook een keer gerepareerd.
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel speakers dit systeen heeft.. ik lees op internet over 7 speakers, en ik lees over 11 speakers.. ik zie zelf bij mij maar 7 roosters zitten.. maar weet niet hoeveel speakers daar achter zitten...